فارسی
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - الخميس 15 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

تغییر رأی

حاج آقا رضایی عالم بزرگواری است که در رجایی شهر کرج – گوهر دشت -  با جاذبه ای فوق العاده و فعالیتی پردامنه ، تأثیر فراوانی بر منطقه گذاشته است . وی قبل از انقلاب برای تبلیغ  به آن منطقه رفته ، که خیلی مورد پسند واقع شده و مردم او را به طور دائم نزد خود نگاه داشته اند و تاکنون نیز از برکات وجودش بهره می برند . سالهاست که من به دعوت حاج آقا رضایی به رجایی شهر می روم .
اوایل انقلاب ، ده شب منبر داشتم . شبی جوانی آمد و اظهار داشت : « من هر شب پای منبر شما می آیم و خیلی علاقمند  به طلبگی هستم ؛ اما مادرم و پدرم – که در دادگستری منصب بالایی دارد – به شدت مخالف اند و حتی یکی ، دو بار مرا کتک مفصلی زده اند . با این وجود من می خواهم این مسیر را ادامه بدهم . » گفتم : « اگر واقعا دلت می خواهد و حاضری مشکلات این راه را متحمل شوی ، دیگر در کرج نمان . به قم برو و مشغول شو. من حاضرم تا وقتی که روی پای خودت بایستی ، خرجت را بدهم .»
او به قم رفت و رشد زیادی کرد و در زمینۀ ادبیات به استادی رسید و شاگردان زیادی در کلاسش حاضر شدند . روزی پدرش او را در حین درس دادن با عدۀ کثیری می بیند و شگفت زده می شود . بدین ترتیب او از رأی خودش برمی گردد و اکنون با پسرش موافق است . آن جوان یکی ، دو کتاب از کتابهای درسی قدیم حوزه را نیز خلاصه کرده و به چاپ رسانده که جزوی از کتب درسی حوزه قرار گرفته است . این هم از برکات مسجد حاج آقا رضایی در گوهردشت کرج است .

 


منبع : منتشر شده توسط اسناد انقلاب اسلامي
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

دشمنی که به دوستی تبدیل شد
دستگیری و زندانی شدن
حکایتی جالب
جشن های 2500 ساله
علوم اسلامی ، مترقی در هر زمینه
ملاقات با پروفسور حامد الگار در لندن
نامه ای به رزمندگان
تشدید مبارزات
توسل به حضرت حجت برای آمدن میهمان
برگزاری دعای کمیل در فاو

بیشترین بازدید این مجموعه

جشن های 2500 ساله
دستگیری و زندانی شدن
دشمنی که به دوستی تبدیل شد
حکایتی جالب

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^