فارسی
پنجشنبه 09 فروردين 1403 - الخميس 17 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
1
نفر 1
100% این مطلب را پسندیده اند

عتاب پیامبر اکرم (ص)

صبح ها در اصفهان ، منبری داشتم که در کنار زاینده رود برگزار می شد . چهار خانۀ بسیار بزرگ در کنار هم به اضافۀ پیاده رو برای جمعیت فرش می شد . رفت و آمد انبوه جمعیت مشکلاتی برای محله ایجاد کرده بود ، به این دلیل یکی ازهمسایه ها مرتب به بانی مجلس پرخاش می کرد و می گفت که این چه بساطی است که راه انداخته اید .
چند روز بعد همین شخص نزد بانی مجلس آمده ، خاضعانه در خواست کرد تا خانۀ او را نیز برای جمعیت فرش کنند . او گفت : « دیشب حضرت رسول الله (ص) به خواب چند نفر از اهل خانه آمده و خطاب کرده اند که به این مجلس چه کار دارید ؟ به جای کمک کردن مخالفت می کنید ؟ »
بدین ترتیب از آن پس ، هر ساله آن خانه در اختیار منبر و روضه است . یک روزخانواده ای به بانی مجلس مراجعه کرده ، ابراز داشتند : « از برکات این مجلس ، زن و دخترهای ما علاقمند شده اند که چادر به سر کنند . با این که وضع مالی خوبی داریم ، دوست داریم با پول شما چادر تهیه شود . » بانی با خوشحالی و روی باز پذیرفت و چند قواره چادری مرغوب خرید . آن را کادو کرد و به آنها هدیه داد .


منبع : منتشر شده توسط اسناد انقلاب اسلامي
1
100% (نفر 1)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

توسل به حضرت حجت برای آمدن میهمان
رویای صادقه
شهر به شهر برای تثبیت انقلاب
عتاب پیامبر اکرم (ص)
به عشق وطن
شروع تبلیغ
درس خارج
آرامش و برکت منبر
فضای باز سیاسی
پرچم های دعای کمیل

بیشترین بازدید این مجموعه

توسل به حضرت حجت برای آمدن میهمان

 
نظرات کاربر

ولی الله اسلامیه گرگان
درود بر استاد گرانقدر انصاریان پروردگار بر من منت نهاد با سایت شما امروز آشنا شدم من آدرس دقیق سایتی را که از کتابخانه میرداماد گرگان برایم پیام داده شد در سایت یا هو نوشتم ولی از آن چیزی ندیدم ولی سایت شما برایم ظاهر شد . من که از سایت شما خبر نداشتم ولی از آنجاییکه در تلویزیون مشتاق گفتارت بودم خداوند هم سایت شما را به من هدیه گرد در کامپوترم می توانم به تمام مطالب سایت شما دسترسی داشته باشم آب در کوزه و من تشنه لبا ن میگردم یار در خانه و من گرد جهان میگردم من که اطاق جدا از دیگران دارم ودر اطاقم هم تلویزیون هم رادیو و هم کامپیوتر دارم وحتی گوشی که پنج متر طول دارد بدون اینکه صدایی از اطاقم خارج شود هم تلویزیون هم رادیو هم کامپیوتر و گوشی خور دارد خداوند همه نمتها را به من داده من در خورد سالی از خدا می خواستم که به من شغلی دهد که وقت مطالعه داشته باشم من حال 68 سال دارم دبیر زبان انگلیسی بودم حالا باز نشسته ام به نان جویی که حضرت علی می خورد من هم می خورم قانع ام ولی شرمنده ام چون حضرت نان جو می خورد که با فقرا هماهنگ باشد ولی نانی که من خورم نانی هست کاک و از مخلوطی از سبوس و آرد جو و آرد گندم پنج دانه 0 400 هزار تومان آدرس پختش اصفهان است یعنی هر دانه که صد گرم هست که یک وعده من میشود معادل 800 تومان می شود پس یک کیلو می شود 8000 تومان خدا نگهدار شما و عزیزانی که در سایت شما زحمت می کشند
پاسخ
0     0
19 آذر 1394 ساعت 11:10 صبح
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^