فارسی
يكشنبه 04 شهريور 1403 - الاحد 18 صفر 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 1
100% این مطلب را پسندیده اند

استقبال چشمگیر مسئولین و مردم کرمانشاه از حضور استاد حسین انصاریان در دهه دوم محرم

استقبال چشمگیر مسئولین و مردم کرمانشاه از حضور استاد حسین انصاریان در دهه دوم محرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی ، در یازدهم محرم حضرت استاد انصاریان با استقبال مسئولین و مدیران استانداری و مدیران فرهنگی استان ، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه وارد فرودگاه کرمانشاه شدند و به مدت 10 شب در مسجد النبی و همایش های مرکز استان و شهرستانهای تابعه سخنرانی کردند که با استقبال کم نظیر مردم همراه بود .
معظم له در این جلسات با تکیه برآیات قرآن و سخنان پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام مردم و مسئولین را به حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از تنازع و تفرقه دعوت کردند .
استاد حسین انصاریان در جلسات سخنرانی این دهه جستجو کردن معایب دیگران و بزرگنمایی کردن آنها و سیاه نمایی درباره عملکرد دیگران را خلاف آیات قرآن و سیره معصومین دانستند و با مباحث اخلاقی خود و ایجاد فضای معنوی در جلسات ، همه اقشار مردم را متوجه ضرورت تمسک و توسل به اخلاق و سیره و روش ائمه با دوستان و دشمنان خود نمودند .
ایشان در همایش فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی کرمانشاه و شرکت در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و مبلغین استان و همچنین با سفر به شهرستانهای تابعه استان در اجتماع مردم به ایراد سخنرانی پرداختند .
سخنرانی در سنقر
استاد انصاریان با دعوت امام جمعه محترم سنقر و فرماندار به این شهرستان سفر کرده و در میان استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولین در مسجد جامع این شهر سخنرانی نمودند .
سفر به اسلام آباد غرب
این استاد حوزه و اخلاق با دعوت فرماندار و مدیر کل اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب و با استقبال مسئولین شهرستان اسلام آباد غرب و جمعی از مردم وارد این شهرستان شدند .
ایشان در بدو ورود به مصلی نماز جمعه اسلام آباد رفته و مورد استقبال مردم مشتاق قرار گرفتند و پیرامون واقعه عاشورا و سرنوشت شوم دشمنان امام حسین (علیهم السلام ) و عزت و پیروزی نهایی و ابدی امام و اصحاب و خانواده امام سخنرانی نمودند . وی با بیان آیاتی از قرآن کریم و تفسیر آیه « ان ربک لبالمرصاد » انتقام سخت الهی از منافقین را در اسلام آباد غرب و رشادتت و مقاومت مردم خداجوی این سامان را یاد آور شده و ستودند و واقعه عملیات مرصاد را به عنوان تحقق یک سنت قطعی الهی برای مردم تبیین کردند .
در ادامه برنامه سفر استاد انصاریان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار وگفتگو کردند و در مورد مسائل دینی و اخلاقی و معنوی استان بحث و تبادل نظر کردند .
استاد انصاریان در سفر معنوی و پربرکت خود به دعوت مدیر محترم حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه از این حوزه علمیه بازدید و با مدیر محترم و اساتید دیدار و گفتگو کردند .
سخنرانی استاد انصاریان در دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه
از دیگر برنامه های معظم له دعوت به دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه بود که  ضمن بازدید از این دانشکده و دیدار و گفتگو با مسئولین در جمع دانشجویان و طلاب استان در سالن اجتماعات دانشگاه سخنرانی نمودند که بسیار مورد استفاده  حاضران قرار گرفت.
این استاد اخلاق حوزه علمیه قم  در ادامه سفر خود از آثار تاریخی و معنوی کرمانشاه از جمله تکیه معاون الملک با سابقه و قدمت 110 ساله شامل حسینیه و زینبیه و عباسیه دیدن کردند و پس از اتمام این سفر 10 روزه با بدرقه استاندار و دیگر مسئولین استان کرمانشاه به تهران بازگشتند .



منبع : مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی
0
100% (نفر 1)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پيام تسليت استاد انصاريان به ملت فلسطين
پیام تسلیت استاد انصاریان در پی حادثه پاراچنار
برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ...
گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان
گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...

بیشترین بازدید این مجموعه

سخنرانی استاد حسین انصاریان به مناسبت ایام ماه ...
انتشار کتاب منتخب جدید مفاتیح الجنان ترجمه استاد ...
استاد حسین انصاریان : دنیا محل گذر است
چهارمین همایش از سلسه همایشهای امام علی (ع) ...
پاسخگویی 210هزار شبهه دینی توسط موسسه دارالمعارف ...
انتقاد شديد به بد حجابي وتذكربه مسئولان فرهنگي ...
نگارش تفسیر قرآن کریم استاد حسین انصاریان
برنامه سخنرانی های استاد حسین انصاریان/ نهم ماه ...
جمعی از مدیران رادیو معارف از موسسه دارالعرفان ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^