فارسی
شنبه 27 مرداد 1403 - السبت 10 صفر 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0
تاریخ انتشار : 5 ارديبهشت 1390 ساعت 08:01 صبح

آل خليفه و آل سعود وحشي و خود فروخته اند

آيت‌الله صافي گلپايگاني: آل خليفه و آل سعود وحشي و خود فروخته اند

 

افتخار مي‌كنيم امت اسلام و شيعه اميرمؤمنان (ع) هستيم و اميداوريم در دنياي كنوني و اوضاعي كه مادي‌گرايي و الحاد تبليغ مي‌شود، بتوانيم با استقامت اسلام را در سطح دنيا گسترش دهيم

 

 

 

به گزارش خبرگزاري اهل بيت (ع) ـ ابنا ـ حضرت آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني ظهر دیروز در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره قرآن و عترت بسيج دانش‌آموزي با ابراز تاسف از مصائب بزرگي كه با اهانت به قرآن كريم در بحرين صورت گرفت، اظهار داشتند: اين مصائب و بي‌احترامي‌ها از سوي سران خود فروخته آل سعود و آل خليفه، نوكران و مزدوران استكبار و افرادي كه سياست‌هاي اجانب و بيگانگان را در ممالك اسلامي پياده مي‌كنند، صورت گرفته كه اكنون پاي طغيان آنها به اين نقطه رسيده است.

ايشان خاطرنشان كردند: ادعاهايي كه از سوي آنها به ويژه از سوي آل سعود مطرح مي‌شود و برخوردهايي كه نسبت به مسلمانان صورت گرفته به صورت بدتر از كشيش نصراني جلوه كرده و قرآن كريم را به عنوان كتاب آسماني مسلمانان به آتش مي‌كشند.

اين مرجع تقليد تصريح كردند: اين اهانت از سوي مسلمانان و افرادي كه ادعاي خادم‌الحرمين دارند در تاريخ سابقه ندارد و زبان در بيان طغيان، ظلم، وحشيگري و قصاوت آنها ناتوان است.

آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني با اشاره به حديث ثقلين گفتند: اهانت به قرآن اهانت به امام زمان (عج)، اهانت به پيامبر اكرم (ص)، اهانت به همه مقدسات و اهانت به فطرت بشري است، ولي آنها وحشي و خودفروخته‌ هستند كه با ظهور ميداني، باطن آنها ظاهر مي‌شود و دنيا از اين موضوع آگاه مي‌شود كه ايشان در بدترين نفاق‌هايي كه در دنيا امكان وجود دارد، گرفتار هستند.

ايشان خاطرنشان كردند: از طرفي بر زبان مي‌آورند كه مسلمان هستيم و از طرف ديگر مانند اربابان خود آمريكا و انگستان بدترين جنايات را مرتكب مي‌شوند.

استاد عالي رتبه حوزه علميه قم تصريح كردند: گردنكشان در طول تاريخ به فعاليت‌هايي پرداختند تا نور خدا را خاموش كنند ولي نتوانستند و بر روشنايي اين نور روز به روز افزوده شد و دنيا را روشن و منور كرده است.

آيت‌الله صافي گلپايگاني گفتند: اكنون نيز نورانيت اسلام دنيا را فرا مي‌گيرد و مردم از ملل مختلف متوجه اسلام و قرآن مي‌شوند و بيگانگان و دشمنان با مراجعه به قرآن و مطالعه مباني و اعلاميه‌هاي قرآني در برابر اين كتاب آسماني پيشاني تواضع و احترام بر زمين مي‌گذارند.

ايشان اجراي برنامه‌هاي قرآني در كشور را مورد تقدير قرار داده و افزودند: فعاليت‌هاي آشنايي با قرآن در جايگاه بالايي قرار دارد و دعوت قرآن و اسلام دعوت به حيات، اخلاق كريمه و انسانيت است و انسان با فطرت زنده اين موضوع را درك مي‌كند.

اين مرجع تقليد تصريح كردند: قرآن كتاب مقدسي است كه در دنيا درخشش دارد و در همه ادوار بزرگ‌ترين فضلاي عالم بشري و عالم انسانيت با مجاهده در اين كتاب در برابر عظمت قرآن سر تعظيم فرود آوردند.

آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني افزودند: افتخار مي‌كنيم امت اسلام و شيعه اميرمؤمنان (ع) هستيم و اميداوريم در دنياي كنوني و اوضاعي كه مادي‌گرايي و الحاد تبليغ مي‌شود، بتوانيم با استقامت اسلام را در سطح دنيا گسترش دهيم.

ايشان همچنين با بيان اينكه حجاب بانوان از افتخارات اسلام است، گفتند: در برخي كشورها اصرار دارند كه حجاب گسترش پيدا نكند كه اين موضوع هشدار به آنهاست كه زنان براي رعايت عفاف و حجاب خود حاضر به پرداخت جريمه هستند.

حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني با بيان اينكه هويت نظام جمهوريت ديني است، تاكيد كردند: نبايد اجازه دهيم كه اين حوزه ضعيف شود و هر فرد به سهم خود بايد در حفظ و تقويت اين هويت تلاش و كوشش كند.


منبع : خبرگزاری رسا
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پيام تسليت استاد انصاريان به ملت فلسطين
پیام تسلیت استاد انصاریان در پی حادثه پاراچنار
گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه اول ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان
گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...

بیشترین بازدید این مجموعه

دفاع كوركورانه رئيس مركز پژوهش هاي خليج فارس ...
اعتراض بانوان محجه يک بانک به لباس فرم
بازداشت دو تروریست شیعه‏کش در پاکستان
مرمت اشيا فرهنگي - تاريخي حرم اميرالمؤمنين(ع) ...
آل خليفه و آل سعود وحشي و خود فروخته اند
تلاش نايب‌رئيس فيفا برای بازی زنان محجبه در ...
مركز اهل البيت(ع) در شهر سالزبورگ اتريش افتتاح شد
پس از موافقت استرالیا با حمله به سوریه؛ عماد ...
گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در حسینیه ...
حضور انتشارات دارالعرفان با 120 اثر در نمایشگاه ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^