فارسی
شنبه 08 ارديبهشت 1403 - السبت 17 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

برگزاری سلسله نشست های'مبانی تحکیم خانواده ' در کرمان .

مسئول هئیت رزمندگان اسلام استان کرمان اعلام کرد: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)سلسله مباحث 'مبانی تحکیم خانواده و آسیب شناسی این حوزه' توسط استاد شیخ حسین انصاریان بحث و بررسی می شود.

 

مسئول هئیت رزمندگان اسلام استان کرمان به خبرنگار شبستان گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)سلسله مباحث "مبانی تحکیم خانواده و آسیب شناسی این حوزه" توسط آيت الله شیخ حسین انصاریان بحث و بررسی می شود.

سید ابراهیم یزدی، با بیان اینکه ناهنجاری های اجتماعی رسوخ کرده در لایه های اجتماعی به شدت خانواده ها را رنج می دهد، خاطرنشان کرد: نوسانات و تبعات ایجاد شده از ناهنجاری های اجتماعی که جامعه و خانواده ها را دستخوش خود کرده است سبب شده تا برنامه ای در جهت تحکیم خانواده در کرمان برپا شود.
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان از سخنرانی استاد حاج شیخ حسین انصاریان در ارتباط با مبانی تحکیم خانواده در کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم از ( 3 خرداد) سالجاری به مدت هشت شب در حسینه ثارلله شهر کرمان برگزار می شود.
یزدی با اشاره به اینکه این مراسم تا ( 11 خرداد) سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: در ایام حضور حجت الاسلام انصاریان در کرمان نشست هایی با دانشجویان دانشگاه های شهید باهنر، دانشکده رضوان، رؤسا و استادان دانشگاه ها، سخنرانی در تجمع بزرگ خواهران کرمان در نظر گرفته شده است.
وی شرکت در صبحگاه کارکنان نیروی انتظامی استان و دیدار با خانواده های معظم شهید و ایثار گران را از دیگر برنامه های وی دانست و افزود: در مدت حضور اين عالم رباني  در کرمان هنرمندان و مدیران رسانه ها، طلاب و روحانیت و فرهنگیان استان نیز در نشست هایی جداگانه با وی دیدار می کنند.
مسئول هئیت رزمندگان استان کرمان، نشست اخلاقی با پاسداران و کارکنان تیپ ذوالفقار و دوره های مختلف سپاه پاسداران کرمان و نشست تخصصی با نخبگان و پیشکسوتان جنگ را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ذکر کرد و گفت: مراسم یادواره شهدای روستای تیکدر از توابع چترود کرمان نیز با سخنرانی آيت الله انصاریان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: دعای روحبخش کمیل و ندبه هم در همین ایام در محل حسینه ثارلله کرمان قرئت می شود.
یزدی، ساعت آغاز مراسم را هر شب بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا اعلام کرد و بیان داشت: بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، حجت الاسلام دفتری مسئول عقیدتی سپاه ثارلله، بررسی مباحث احکام و پاسخ به مسائل شرعی را به مدت 20 دقیقه بیان می کند.
پایان پیام/

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

عكس هايي ار استاد انصاريان با امام وعلما
استاد حسین انصاریان در یزد: اگر حق مردم را ادا ...
گزارش تصویری دعای عرفه توسط استاد انصاریان در ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^