فارسی
يكشنبه 08 مهر 1403 - الاحد 24 ربيع الاول 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
1
نفر 0
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1390 ساعت 10:25 صبح

برخورد با بد حجابی در تهران و شهرستانهای ایران

 

استاد اخلاق گفت: اگر دولت و ملت در برابر فسادهای همه جانبه و به‌ویژه بدحجابی که تبدیل به بی‌حجابی می‌شود، ایستادگی نکنند، بازو‌های انقلاب ضعیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ استاد حسین انصاریان  خانواده معظم شهدا و ایثارگران کرمان اظهار داشت: زحماتی را که امام خمینی (ره) از سال ۴۸ تا یکشنبه شب ۱۴ خرداد برای انقلاب اسلامی تحمل کرد، بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی افزود: به‌دنبال حضرت امام (ره) با توجه به اینکه ایشان عنوان مقدس مرجعیت شیعه را داشتند، نسل قبل ما تا بهمن ۵۷ متحمل رنج و زحمت بسیاری شدند.

استاد انصاریان تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی در سایه امام راحل و نسل قبل از ما که بسیاری از آن‌ها از مسیر زندان، تبعید و مضیقه‌های سنگینی عبور کرده‌بودند، به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا بیشتر کشورهای استعمارگر و زورگو دستشان از آستین صدام بیرون آمد، ابراز داشت: صدام حیوان بسیار خطرناکی بود که در تاریخ بشر در بی‌رحمی، جنایت و ظلم نمونه نداشت و یا کم‌نمونه بود.

استاد انصاریان خاطرنشان کرد: صدام هشت سال جنگ خونین را به ملت ایران و انقلاب اسلامی تحمیل کرد و در این جنگ بیشتر مردم به‌ویژه خانواده‌ها به جوانان و سرپرستان خود اجازه دادند، وارد معرکه شوند.

وی با تاکید بر اینکه جنگ از طرف ما فی‌سبیل‌الله و از طرف آن‌ها فی‌سبیل طاغوت بود، گفت: زحمت ایثارگران و جانبازان در جبهه و ایثارگران مال در پشت جبهه، نیت‌های پاک و جهاد فی‌سبیل‌الله در نهایت با تقدیم ده‌ها هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده به نفع انقلاب اسلامی تمام شد.

استاد انصاریان بیان داشت:‌ از شروع جنگ زمینه‌های رشد علمی در میان رزمندگان و دانشگاه‌ها پیدا شد و پیشرفت امروز ما در زمینه‌های علمی، انرژی اتمی، اسلحه‌سازی و دانش سلول‌های بنیادی از برکت جنگ است.

وی تصریح کرد: یک نسل دیگر بعد از نسل اول زحمت سنگینی را تحمل کردند و ایران را به این نقطه رساندند که جزو ۱۶ کشور علمی جهان شده است.

استاد انصاریان ابراز داشت: کشور ما از حمله دشمنان خارجی به شکلی دیگر و از حملات دشمن داخلی امان و آرامش ندارد.

وی افزود: دشمن بیرونی با شبیخون‌های سنگین فرهنگی و عوامل داخلی آن‌ها با رواج فساد و نزدیک کردن خود به بی‌حجابی کامل در صدد توقف چرخ انقلاب اسلامی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

استاد انصاریان اذعان داشت: اگر دولت و ملت در برابر این فسادهای همه جانبه و به‌ویژه بدحجابی که تبدیل به بی‌حجابی می‌شود، ایستادگی نکنند، بازوهای انقلاب ضعیف و نیروهای انقلاب کم می‌شوند.

وی گفت: قدرت شهوت جنسی سبب می‌شود که در آینده باقی‌ماندگان در دین به حداقل برسند و جمعیت حداکثری به طرف مفسدان برگردند.

استاد انصاریان با بیان اینکه ۲۰ تا ۲۵ سال دیگر این مفسدان درس ‌خوانده جذب بدنه حکومت می‌شوند، تصریح کرد: این ترس وجود دارد که دوباره حکومتی بسیار ضد دینی و قوی‌تر از حکومت شاه بر ما تحمیل شود و پرونده ائمه اطهار (ع) و فقاهت فقه‌ها را در این مملکت را ببندند.

وی افزود: نباید دلخوش به جمعیت نمازجمعه و جمع‌های این چنینی باشیم و فکر کنیم، اهل فساد قدرتی ندارند و در اقلیت هستند، آمارها نشان می‌دهد که آن‌ها در حال ساماندهی هستند.

استاد انصاریان خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: وظیفه واجب شما این است که از دولت و نهادها و از افرادی که در استان‌ها سردمدار هستند، بخواهید که مسئله دشمنان داخلی که حربه آن‌ها شهوت جنسی و نیمه عریان کردن لشکر زن و دخترشان هستند را علاج کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ امام خمینی (ره) فرمودند «اگر این افراد قوی شوند، چنان سیلی محکمی را به اسلام می‌زنند که تا ۱۰۰ سال دیگر اسلام نتواند، سربلند کند».

استاد انصاریان ابراز داشت: باید سنگری قوی از مطالبه دینی، معنوی و مذهبی بسازیم و شروع به فریاد زدن کنیم تا بلکه این جنود شیطان در کشور ما شکست بخورد و ریشه‌کن شود و یا فساد و جنایت خود را در پنهان انجام دهد.

وی اظهار داشت: اگر روابط نامشروع و بی‌حجابی که آشکار شده است، ادامه پیدا کند و گسترش یابد با توجه به اینکه این میکروب‌ها تکثیر بسیاری دارند به جوانان و دختران خودمان سرایت می‌کند.


منبع : جلجل
1
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان در پی شهادت سیدحسن نصرالله
گزارش تصویری آیین افتتاح کتابخانه عمومی امام ...
افتتاحیه کتابخانه عمومی امام سجاد(ع)
پيام تسليت استاد انصاريان به ملت فلسطين
پیام تسلیت استاد انصاریان در پی حادثه پاراچنار
گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه اول ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان

بیشترین بازدید این مجموعه

دفاع از شيعيان عليه شيعياني ديگر
رونمايی دانشنامه چهارده جلدی امام حسين(ع) با ...
دانمارك؛ ميزبان همايش «حضور سياسی مسلمانان»
افتتاح موسسه مطالعات اسلامی در ابوظبی
برپایی همایش بین المللی پیامبر اسلام در عربستان
برگزاری نشست علمی «گوته و اسلام» در قم
بانوان محجبه؛ قربانیان اصلی اسلام‌هراسی در ...
گزارش تصویری/ مراسم اعتکاف در مسجد جامع آستان حرم ...
استاد حسین انصاریان؛ آیت الله میلانی به جای ...
با توجه به قطع موقت تلگرام؛ آخرین نکات و مطالب ...

 
نظرات کاربر

مصطفی شاکری
سلام : دیگر بد حجابی تمتم شد . بهتر است یک فکری برای بی حجابی بکنیم . روز گذشته دوازدم خرداد حداقل سه نفر خانم راننده دیدم که بدون روسری رانندگی میکردند البته دیگه زیاد فرقی هم نمیکنه ، چون اون تکه پارچه ای که به لطائف الحیل روی سرشان قرار میدهند ، تنها کاری نمیکند است که نقش حجاب را بازی نماید . مانتوها که به صورت یک پیراهن کوتاه درآمده و شلوارهای جین تنگ ، خاطرات تلخ فساد قبل از انقلاب را به یادمان می آورد . مردم و مسوولین در این حراج دین ، به دنیای فاسد ، تغافل میکنند . اگر این وضع به همین صورت پیش برود ، تا یکی دو سال آینده دوباره گوساله پرست خواهیم شد !!!؟؟؟
پاسخ
0     0
12 خرداد 1390 ساعت 8:28 بعد از ظهر
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^