فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

1900نفر در یك سال گذشته در دبی مسلمان شده اند

به گزارش شیعه آنلاین، «حمد شیبانی» مدیر سازمان اوقاف و شئونات اسلامی دبی اعلام کرد: طی یک سال گذشته 1900 شهروند غیر اماراتی در دبی به دین مبین اسلام مشرف شده اند.

مدیر سازمان اوقاف و شئونات اسلامی دبی در ادامه افزود: البته این آمار رسمی تنها به افرادی اختصاص دارد که به اداره ما مراجعه کرده و تشرف به دین مبین اسلام را اعلام کرده اند. شاید افرادی نیز وجود داشته باشند که مسلمان شده اند اما به سازمان اوقاف و شئونات اسلامی دبی مراجعه نکرده اند.

«حمد شیبانی» همچنین گفت: این افراد از 25 کشور از قاره های مختلف جهان بوده اند که 397 نفر از آنها در ماه مبارک رمضان به دین مبین اسلام گرویدند. این افراد به محض اینکه قصد اسلام آوردن می کردند و با اعتقاد به اینکه اسلام دینی است که به فضیلت و عمل صالح دعوت می کند، صادقانه شهادتین را بر زبان جاری می کردند و مسلمان می شدند.

مدیر سازمان اوقاف و شئونات اسلامی دبی همچنین به نقش مبلغان دینی این سازمان در مسلمان شدن این افراد اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی این سازمان در کوچه و بازار، بیمارستان ها و اماکنی که اقلیت های غیر مسلمان تجمع می کنند حضور می یابند و با میانه روی و بدون اینکه تندروی کنند با سخن نیک و موعظه حسنه، غیر مسلمانان را به دین مبین اسلام دعوت می کنند.

«حمد شیبانی» با اشاره به اینکه این مبلغان دینی به 11 زبان از جمله انگلیسی و فرانسوی آشنایی دارند، افزود: این مبلغان دینی همایش هایی دینی برای غیر مسلمانان برگزار می کنند که در خلال این همایش ها عطوفت و رحمت اسلام نسبت به پیروانش و پیروان سایر کتب آسمانی را تشریح می کنند. وعاظ علاوه بر برپایی این همایش ها به توزیع کتب و نوارهای صوتی و CD می پردازند تا چگونگی انجام عبادات و سایر آموزه های دین اسلام را به آنها یاد بدهند که در کنار این مساله امکان یاد گرفتن زبان عربی را برای آنان وخانواده های را فراهم می کنند.

مدیر سازمان اوقاف و شئونات اسلامی دبی در پایان گفت: شش نفر از این افراد مسلمان شده، خود به مبلغان دینی تبدیل شده اند که سال هاست به برگزاری جلسات سخنرانی برای هموطنان خود می پردازند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

حسابگرى دنيا
عبادت، علت رشد و كمال‏
ناله نفس
نسخه جالینوس حکیم
حرص در روايات‏
سبب هلاكت خلق‏
كلام علامه مجلسى رحمه الله در انديشه‏ علامه ...
عمل صالح چیست
آثار معرفت نفس
مراحل مختلف شكل‏گيرى انسان در رحم مادر دوران ماه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

نسخه جالینوس حکیم
هفهاف بن مهند راسبى
اخلاق چراغ راه زندگى
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
شش خصلت ماندگار
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...
محرم يا ربيع کدام اول سال است؟
زمام امور در دست حق‏
اسرار طواف‏
مقام وحدت در كلام طبسى‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^