فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

30 مهرماه، برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

آزمون سراسری حفظ و مفاهيم قرآن كريم به همت مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور، اين آزمون ويژه تمام داوطلبانی است كه آموزش‌های خود را در مراكز و مؤسسات قرآنی طرف قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذرانده باشند.

همچنين شركت افراد داوطلب در آزمون از طريق دوره‌های آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم و به صورت شخصی و خارج از مؤسسات قرآنی و نيز شركت افرادی كه دوره‌های آموزشی را در غير از مراكز قرآنی طرف قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذرانده باشند و يا افرادی كه دوره‌های آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم را پيش از سال ۱۳۸۸ در مؤسسات قرآنی طرف قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذرانده باشند، بلامانع است.

ثبت‌نام شركت در آزمون از طريق پايگاه اينترنتی مركز به نشانی www.Quranedu.ir انجام می‌شود و زمان ثبت نام از تاريخ اول مهرماه تا ۱۵ مهر است. به منظور جلوگيری از مشكلات احتمالی در زمان ثبت نام و كاهش ترافيك ثبت نام كنندگان، مؤسسات قرآنی استان‌های آذربايجان شرقی، آذربايجان غربی، اردبيل، اصفهان، ايلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختياری، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از تاريخ اول مهر تا پنجم مهر، مؤسسات قرآنی استان‌های خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، قم، كردستان و كرمان از تاريخ ششم تا دهم مهرماه می‌توانند برای ثبت نام به سايت مراجعه كنند.

مؤسسات قرآنی استان‌های كرمانشاه، كهگيلويه و بويراحمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، مركزی، هرمزگان، همدان و يزد از ۱۱ تا 15 مهرماه جهت ثبت نام به پايگاه اينترنتی مركز مراجعه كنند.

آزمون‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ كل در ‌ساعت ۸:۳۰ روز جمعه سی‌ام مهرماه سال ۱۳۸۹ و آزمون‌های‌ مفاهيم‌‌‌ (نوجوانان – مقدماتی و تكميلی) در ساعت ۱۱:۰۰ همان روز برگزار می‌شود. يادآوری می‌شود كه نتايج آزمون حداكثر تا تاريخ ۳۰ مهرماه از طريق پايگاه اينترنتی مركز به نشانی www.Quranedu.ir اعلام خواهد شد.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

حسابگرى دنيا
عبادت، علت رشد و كمال‏
ناله نفس
نسخه جالینوس حکیم
حرص در روايات‏
سبب هلاكت خلق‏
كلام علامه مجلسى رحمه الله در انديشه‏ علامه ...
عمل صالح چیست
آثار معرفت نفس
مراحل مختلف شكل‏گيرى انسان در رحم مادر دوران ماه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
گلزار محبت
محبت به شقى ترین مردم
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
راه اندازی بخش تخصصی عرفان اهل بیت(ع) در کتابخانه ...
معناى «الرحمن»
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...
حرص در روايات‏
زهد يا رهبانيت‏
زهد در كلام مجلسى رحمه الله‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^