فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

بازیگر زن انگلیسی: اسلام، مرا متحول كرد

به گزارش "بولتن نيوز"، فاکس نیوز نوشت: یک بازیگر زن انگلیسی مشهور، به‌خاطر روی‌آوردن به اسلام مورد توجه قرار گرفته است.بازيگر انگليسي مريم فرانسوا

"مریم فرانسوا" بازیگر زن انگلیسی که به‌خاطر بازی در یک فیلم در کودکی، مشهور بوده هم‌اکنون به‌خاطر روی‌آوردن به اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

این زن که در میان تحصیل ‌کردگان طبقه متوسط انگلیس قرار دارد، 11 سپتامبر را یکی از دلایل خود برای این دگرگونی می‌داند که موجب کنجکاوی عقلی و نهایتاً مسلمان‌شدن وی شد.

وی از پیامبر اسلام به عنوان مرد صلح و یکی از شخصیت‌های بزرگ تاریخی که در هاله‌ای از سوءتفاهم قرار گرفته و به‌درستی شناخته نشده‌اند نام برد.
این زن می‌گوید که نگاه کردن به شخصیت پیامبر اکرم و گفتارهای ایشان همچون "بخشش کسی که در حق تو ظلم کرده" و یا "راستگویی در موقعیتی که به ضرر است" و یا "نیکی‌کردن به کسی که بدی کرده" از عوامل محوری در اسلام‌آوردن وی بوده است.

همچنین "کریستین بکر" عضو یک شبکه موسیقی در آمریکا مشهور به "ام تی وی" که به تازگی اسلام آورده است در مورد زندگی گذشته خود چنین می‌گوید: من در زندگی با افراد مشهور و جالب توجهی ملاقات کرده‌ام با این حال زندگی پوچی را می‌گذرانیدم و احساس میکردم که یک اسب در سیرک هستم، بر روی صحنه، که به نحوی، اسلام به من معرفی شد و الان به هیچ وجه پشیمان نیستم.

این گزارش به نقل از "سارا جوزف" تازه مسلمان دیگری که مدیریت یک مجله انگلیسی در مورد مسلمانان را به‌عهده دارد، علت گرایش زنان به دین اسلام را این‌طور بیان می‌کند: بسیاری از مردم به کشورهای مسلمان سفر می‌کنند و وقتی با زیبایی های زندگی مسلمانان و مهمان‌نوازی‌ آنها آشنا می‌شوند و هنر و معماری این سرزمین‌ها را مشاهده می‌کنند اسلام برای آنها جذاب می‌شود.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

حسابگرى دنيا
عبادت، علت رشد و كمال‏
ناله نفس
نسخه جالینوس حکیم
حرص در روايات‏
سبب هلاكت خلق‏
كلام علامه مجلسى رحمه الله در انديشه‏ علامه ...
عمل صالح چیست
آثار معرفت نفس
مراحل مختلف شكل‏گيرى انسان در رحم مادر دوران ماه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
گلزار محبت
محبت به شقى ترین مردم
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
راه اندازی بخش تخصصی عرفان اهل بیت(ع) در کتابخانه ...
معناى «الرحمن»
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...
حرص در روايات‏
زهد يا رهبانيت‏
زهد در كلام مجلسى رحمه الله‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^