فارسی
پنجشنبه 04 مرداد 1403 - الخميس 17 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

آغاز عملیات پرواز 103 هزار زائر بیت الله الحرام

مليات اعزام 103 هزار زائر ‌خانه خدا از امروز 29 مهرماه آغاز شد. نخستین گروه از زائران ایرانی پس از ورود به مدینه جهت عرض ادب به محضر رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه مدفون در بقیع مشرف شدند. ...


‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ، عمليات آغاز اعزام زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از ساعاتی پیش آغاز شد.

بنابراین گزارش ، پرواز رفت عمليات حج تمتع از 29 مهرماه آغاز شد و در 19 آبان‌ماه به پايان مي‌رسد. برگشت زائران به کشور جمهوری اسلامی نیز از اول آذرماه آغاز خواهد شد و در 18 آذرماه عملیات حج تمتع امسال به پايان خواهد ‌رسد. جابه‌جايي زائران خانه خدا در سال جاري از 17 شهر كشور و توسط سه شركت هواپيمايي ماهان، ايران‌اير و سعودي انجام مي‌شود.

این گزارش می افزاید: ايران اير در مسير‌هاي تهران، اصفهان، اردبيل، تبريز، شركت هواپيمايي سعودي نيز پروازهاي تهران، ساري، اهواز،‌ مشهد، بندر‌عباس، يزد، اروميه، رشت، زاهدان و بوشهر و شركت هواپيمايي ماهان در مسير‌هاي تهران، گرگان، كرمان، كرمانشاه و شيراز اقدام به جابه‌جايي زائران در تاريخ‌هاي ياد شده خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره، نخستین گروه از زائران ایرانی پس از ورود به مدینه جهت عرض ادب به محضر رسول گرامی اسلام (ص) و ائمه مدفون در بقیع مشرف شدند.

گفتنی است خادمین اجرائی و فرهنگی زائران ایرانی از چند روز قبل با استقرار در مدینه منوره مقدمات ورود ، اسکان و پذیرایی از زائران را فراهم آورده اند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

حسابگرى دنيا
عبادت، علت رشد و كمال‏
ناله نفس
نسخه جالینوس حکیم
حرص در روايات‏
سبب هلاكت خلق‏
كلام علامه مجلسى رحمه الله در انديشه‏ علامه ...
عمل صالح چیست
آثار معرفت نفس
مراحل مختلف شكل‏گيرى انسان در رحم مادر دوران ماه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

نسخه جالینوس حکیم
ناله نفس
آثار معرفت نفس
عمل صالح چیست
نفس و هفت مرحله آن
عبادت، علت رشد و كمال‏
دستور العملى از مرحوم بهارى رحمه الله‏
كلام علامه مجلسى رحمه الله در انديشه‏ علامه ...
سبب هلاكت خلق‏
حرص در روايات‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^