فارسی
شنبه 01 ارديبهشت 1403 - السبت 10 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

عالمان هوى‏پرست قرن بيستم‏


آنان كه آتش جنگ جهانى اوّل را برافروختند و ميليون‌ها انسان بى‌گناه را به كام آتش جنگ كشتند، از فارغ التحصيل‌هاى دانشگاه‌ها و دانشكده‌ها بودند!!

آنان كه آتش جنگ جهانى دوّم را شعله‌ور كردند و نزديك به سى ميليون انسان را در آتش خودخواهى و هوى و هوس خود خاكستر كرده و هزاران خانه و مدرسه و كودكستان و بيمارستان را با اهلش نابود نمودند، تحصيل كرده‌هاى دانشگاه و دانشكده بودند!!

آنان كه از فرانسه به الجزائر رفتند و در مدّت هفت سال نزديك به يك ميليون مسلمان را كه جرمى جز طلب آزادى از شرّ استعمار نداشتند، كشتند و هزاران مرد و زن را در زندان‌ها به انواع شكنجه‌ها مبتلا كردند، پايان‌نامه تحصيل خود را از دانشگاه‌هاى فرانسه متمدّن و آزادى‌خواه و مبتكر منشور آزادى و حقوق بشر گرفته بودند!!!

آنان كه نزديك به چهارصد سال، از انگلستان براى غارت نزديك به صد كشور در آسيا و آفريقا و آمريكاى لاتين رخت سفر مى‌بستند و محرومان و مستضعفان را به جرم آزادى‌خواهى قطعه قطعه مى‌كردند همه از دانشمندان اقتصاد، روان‌شناسى، سياست و علوم ديگر بودند!!

قاتلان اميركبيرها، سيّد جمال‌الدين‌ها، لومومبوها و هزاران دلسوزى كه براى نجات ملّت‌هاى خود قيام كرده بودند، با كمال تأسّف از دانشمندان علوم مادّى و تجربى بودند!!

جنايات هولناك و غارت‌گريهاى وحشتناك و ستمگرى‌ها و بيدادگرى‌هاى خطرناك اين فارغ التحصيل‌هاى دانشگاه‌هاى دنيا، در صدها كتاب قطور، بدون شك قابل بازگو كردن نيست!!

كارگردانان دولت غاصب و خائن اسرائيل كه بيش از پنجاه سال از كشتن مردم مسلمان اعمّ از زنان، مردان و كودكان و بمباران‌هاى ويرانگر و شكنجه‌هاى بدتر از قرون وسطى در زندان روى‌گردان نيستند، از فارغ‌التحصيل‌هاى رشته‌هاى گوناگون علمى از دانشگاه‌هاى غرب هستند!!

اين جنايات باور نكردنى مخصوص به عالمان غربى نيست، اعمال كمونيست‌هاى شرقى و عمّالشان نشان مى‌دهد كه اينان هم در پايمال كردن حقوق انسان بى‌گناه دست‌كمى از غربى‌ها ندارند.

«اسرار مرگ استالين» كتاب بسيارى مهمّى است كه نويسنده آن ع- آوتور خانوف، يكى از كاركنان كميته مركزى حزب كمونيست شوروى سابق بوده است.

وقتى تمام اين كتاب را به دقّت مطالعه مى‌كنيم، به اين نتيجه مى‌رسيم كه استالين و اطرافيانش كه خود را پيامبران بيدار كمونيست مى‌دانستند، تنها به خاطر سوء ظن، يا به خاطر اين كه فلان نفر يا فلان گروه و جمعيّت، با استالين موافق نبودند، دستور قتل آن‌ها را مى‌دادند و در مدّت كوتاه حكومت خود، نزديك به بيست ميليون نفر را شبانه بازداشت‌ و بلافاصله اعدام كردند!!

 

 


منبع : پایگاه عرفان
  • عالم
  • عالم هواپرست
  • جنگ جهانى اوّل
  • فارغ التحصيل‏ هاى دانشگاه‏ها و دانشكده‏ ها
  • قیام
  • امیرکبیر
  • 0
    0% (نفر 0)
     
    نظر شما در مورد این مطلب ؟
     
    امتیاز شما به این مطلب ؟
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آخرین مطالب

    گور من را نشكاف
    بى‏نيازى از خلق‏
    پند گرفتن از راهزن
    دستت را بشوى
    چند داستان عجيب در مسئله توبه‏
    بالاتر از چهل سال عبادت‏
    شفا گرفتن بال فطرس توسط امام حسین(ع)
    داستان عجيب سليمان اعمش‏
    حکایت دعاى خفى اللُّطف و نجات از مرگ‏
    درخت دين

    بیشترین بازدید این مجموعه

    پند گرفتن از راهزن
    حکایت دزدی که با یاد خدا عاقبت بخیر شد
    گور من را نشكاف
    درخت دين
    دستت را بشوى
    حکایت دعاى خفى اللُّطف و نجات از مرگ‏
    چند داستان عجيب در مسئله توبه‏
    داستان عجيب سليمان اعمش‏
    بالاتر از چهل سال عبادت‏
    شفا گرفتن بال فطرس توسط امام حسین(ع)

     
    نظرات کاربر

    پر بازدید ترین مطالب سال
    پر بازدید ترین مطالب ماه
    پر بازدید ترین مطالب روز



    گزارش خطا  

    ^