فارسی
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - الخميس 15 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

شهر ری مصلی آستان مقدس حضرت عبد العظیم دهه سوم محرم 94 سخنرانی هشتم


شیطان - شب هشتم - محرم 1437 - مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) -  

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین الصلاة و السلام علی سید الانبیاء و المرسلین حبیب الهنا و طبیب نفوسنا ابی القاسم محمد صلی الله علیه و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین المعصومین المکرمین.

بازیگری‌های شیطان یا به تعبیر دیگر قرآن شیاطین مخصوصا شیاطین انسی و خدعه‌هایی که دارند فریب‌کاری‌هایی که دارند و نهایتا هدفشان جدا کردن انسان از پروردگار و دین خداست، در چند جلسه بیان شد. با تکیه بر آیات قرآن و روایات اهل بیت.

مخصوصا فرمایشات حضرت ابی عبدالله الحسین در راه مکه به کربلا، از جلسه گذشته وعده دادم عذاب شیاطین و اقتداکنندگان به شیاطین را از قرآن کریم در سوره مبارکه صفّ برایتان عرض کنم، قبل از اینکه وارد آیات بشوم یک روایت بسیار مهم از رسول خدا برایتان می‌خوانم که پیغمبر از آینده امت خبر دادند، علم پیغمبر آگاهی پیغمبر، دانش پیغمبر، مستقیما گرفته شده از پروردگار است، هیچ معلمی غیر از خدا نداشت چون مطالبی که در بیست و سه سال عمرشان فرمودند نشان می‌دهد که مطالبشان فیوضات حضرت حق به ایشان است. اگر دیگران این حرفها را، این آینده‌نگری‌ها را، این آینده‌بینی‌های درست را داشتند می‌گفتند و به نام خودشان هم ثبت می‌شد. چون مطلب کمی نبود.

می‌فرمایند ثلاثة اخافهن علی امتی، اخافهن یعنی در آینده، سه چیز است که برای امتم بسیار از آن سه چیز می‌ترسم، خب معلوم می‌شود این سه خطر خیلی سنگین است که می‌خواهد بعدا اتفاق بیفتد ولی پیغمبر اکرم را در آن زمان ترسانده. دچار دغدغه کرده است، دچار خوف کرده است. اگر دقت کنید هر سه مسئله فرهنگ شیطان‌هاست، به خصوص در روزگار ما شیاطین اروپا و امریکا که در رأس‌شان صهیونیست‌ها هستند و همه ابزار ایجاد این سه خطر در اختیارشان است. رادیو دارند، تلویزیون دارند،  ماهواره دارند، سایت دارند، الان هم همه ابزار ایجاد این سه خطر را به تلفن‌های همراه همه مردم دنیا وصل کردند.

خطر اول خیلی عجیب است این تعبیر پیغمبر الضلالة بعد المعرفة این خیلی عجیب است، یک وقت پیغمبر اکرم می‌فرمودند گمراه شدن مردم به خاطر جهالتشان است، خدا را نمی‌دانند، قیامت را نمیدانند، پیغمبری من را نمی‌دانند، خبر ندارند که قرآنی نازل شده، یک آدم‌های نفهم جاهل نادان را می‌آیند گمراه می‌کنند، این را نمی‌گوید پیغمبر. می‌گوید گمراهی بعد از شناخت هدایت، این خیلی چیز خطرناکی است، اگر ما در روایات پیغمبر و اهل بیت و جمله‌بندی‌هایش کلماتش دقت کنیم عمق خطر را می‌فهمیم، اما اگر بخواهیم لغت معنی کنیم نه از روایت چیزی گیر نمی‌آید.

امام هشتم می‌فرمایند کاری بکنید که مردم زیبایی‌های کلام ما را بشناسند، نمی‌خواهد لغت معنی کنی، حقیقتی که ما در روایاتمان ریختیم و زیبایی کامل است آن را به مردم شناخت بدهید، می‌ترسم ترس سنگین که بعد از  خودم امتم بعد از معرفت به دین که می‌دانند عالم خدا دارد، قیامت دارد، دین قرآن دارد حلال و حرام دارد، مسائل اخلاقی دارد عملی دارد، راه بهشت را نشان داده، راه جهنم را نشان داده بعد از دانستن اینها  گمراه بشوند، یعنی این معرفتشان را دانایی‌شان را، دانستن‌شان را، شناختشان را نسبت به دین، به خدا به قرآن زمین بگذارند و زندگیشان را وصل به فرهنگ یهودیت و مسیحیت کنند.

ما شبانه روز ده بار به صورت واجب در بیانمان فرهنگ شرک‌آلود مسیحیت و یهودیت را رد می‌کنیم، می‌گوییم اِهْدِنَا اَلصِّرٰاطَ اَلْمُسْتَقِيمَ  ﴿الفاتحة، 6﴾ صِرٰاطَ اَلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ اَلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَ لاَ اَلضّٰالِّينَ  ﴿الفاتحة، 7﴾، با زبان رد می‌کنیم می‌گوییم خدایا فرهنگ ضالین ر ا نمی‌خواهم، فرهنگ مغضوب علیهم را نمی‌خواهم، پیغمبر می‌گوید ترسم از این است که اینها هم راه سعادت را می‌دانند هم راه شقاوت را، زمین بگذارند جاده سعادت را و بیفتند در مسیر شقاوت، البته در یک روایت دیگر که چهار صفحه است در تفسیر علی ابن ابراهیم قمی است که از نوشتن این تفسیر هزار و دویست سال است گذشته و کل حرفهای پیغمبر در این روایت چهار صفحه زمان خودش تا زمان علی ابن ابراهیم نبوده، تمام خبر از امروز است، یعنی قرن الان. که زنان آن زمان زنان امتم، آرایش مویشان، لباس پوشیدنشان، بیرون آمدنشان، رانندگیشان، کسب و تجارتشان، ا طوارشان، دنبال صندلی دویدن و رئیس شدنشان، اینها را فرموده یعنی گمراهی تا حدی که حتی شب می‌نشینند ببینند مسیحیت مشرک و یهودیت کافر برای موی سر چه مدی می‌دهد برای لباس چه مدی می‌دهد، برای بیرون رفتن چه مدی می‌دهد برای خوردن چه مدی می‌دهد، الان غذاهایی که در ایران است و اسم‌های خارجی دارد حالا خدا پدرشان را بیامرزد بهداشت و اماکن نمی‌گذارند اگر یک خرده پیچش را شل کند به تمام نسل جوان هر شب گوشت خوک هم می‌خورانند، همه را پیغمبر خبر داده احمق و نفهم هم نیستند که گمراه می‌شوند می‌گوید می‌دانند و گمراه می‌شوند، آدم جاهل باشد و گمراه بشود باز بار عذابش کمتر است قیامت به خدا می‌گوید به گوشم نرسید وسط جنگل‌های آمازون زندگی می‌کردم رادیو نبود، تلویزیون نبود، ماهواره نبود من اصلا نمی‌دانستم ایران کجاست، بلد نبودم فقه و اصول چیست و اخلاق چیست و حلال و حرام چیست، حالا چهار تا کشیش عوضی شیطان صفت می‌روند در جنگل آمازون یکی ر اگمره می‌کنند عذاب این که در فضای نادانی گمراه می‌شود با  عذاب من جوان و پیرمرد ایرانی و زن ایرانی و دختر ایرانی که از تولد صدای ماه رمضان را شنیده، صدای محرم را شنیده، صدای صفر را شنیده، در تلویزیون صدای قرآن و منبر شنیده، آنور خانه‌اش حسینیه است و اینور خانه‌اش مسجد است، تا حدی معرفت دارد پیغمبر می‌گوید ترس شدیدم این است که بعد از مرگ من مردمی که دارای شناخت هستند گمراه بشوند.

این خیلی خطر سنگینی است، که من دانسته خدا را حذف کنم، دانسته قرآن را حذف کنم، دانسته ائمه را حذف کنم، دانسته حلال و حرام خدا را حذف کنم، از مسلمانی اسمم بماند ولی زندگی‌ام زندگی باشد مشترکی از فرهنگ مسیحیت و یهودیت، لباسم، مویم، خوراکم، یعنی غذای حلال طیب پاک را رها بکنم در به در دنبال غذاهای خارجی بگردم و البته خیلی‌ها هم می‌روند ساندویچ‌ها را  از ارمنی‌ها و مسیحی‌ها می‌خرند که گوشت خوک داشته باشد بهشان مزه  کند، ولی اسما مسلمان هستند.

این یکی از بالاترین خطرهایی که پیغمبر پیش بینی کرده، الضلالة بعد المعرفه که مردم گمراه بشوند بعد از اینکه دین را شناختند، خدا را شناختند نبوت را شناختند کی گمراه می‌کند مردم را؟ مردم قرآن می‌گوید شل می‌دهند شیاطین آغوش باز می‌کنند مردمی که شل می‌دهند می‌افتند در آغوش شیاطین، عملا یهودی و مسیحی است اسما مسلمان است در یک روایت دیگر می‌گوید پیغمبر سیاتی زمان علی امتی لا یبقی من الاسلام الا اسمه، اسما مسلمان هستند رسما بی‌دین هستند، رسما زندگی‌شان شکل زندگیشان نشان می‌دهد مسیحی و یهودی هستند رسما.

و لا یبقی من القرآن الا رسمه، زمانی می‌آید که از قرآن من غیر از چاپ و خط در زندگی اکثر مردم هیچی نمانده، فقط خط قرآن است، آن هم همیشه در طاقچه است، چاپ قرآن است اما همان خانه‌ای که قرآن در آن است زن بی‌حجاب، دختر بی‌حجاب، پسر بی‌نماز، بابا و ننه عرقخور و بی‌دین، عروس بی‌دین داماد بی‌دین، امااینها از سر سفره عقد قرآن با آنها بوده تا به امید خدا ببرندشان در بهشت زهرا و بیندازند در دو متری، خب این خبر پیغمبر الان اتفاق افتاده.

مگر ما متدین‌هایی که عمل به قرآن می‌کنیم یا حلال و حرام را رعایت می‌کنیم چند نفر هستیم چه مقدار هستیم؟ ما نسبت به آنها خیلی کم هستیم، من و شما دنبال مکدونالد نمی‌دویم و یقه پاره نمی‌کنیم که غذاهای ساخت این مسیحی نجس مشرک را با ولع بخوریم، من و شما دنبال فسفودهای حرام و مشروبات الکلی نیستیم، خیلی‌ها دنبالش هستند درپنهان که نود درصد در بیرون هم درصد بالایی، کدام خیابان در ایران مانده که دختر و زن بی‌حجاب نباشد، کدام دانشگاه مانده؟ کدام محل مانده؟ کدام ده مانده، کدام پارک مانده این نوار من با تاریخ هست سه سال پیش در یک منبری پیش‌بینی کردم که تا دو سال دیگر این یک تکه روسری مسخره برداشته می‌شود، الان تهران ما کرج، اینهایی که من با چشم خودم دیدم شبها زنها دخترها بی‌حجاب کامل رفت و آمد می‌کنند، این هم پیش بینی کردم می‌دانستم اینجور می‌شود می‌دانستم که ماهواره‌ها  کمر دین را خواهند شکست، در جاده‌ها هم که به کل بی روسری هستند در ماشین‌ها و پشت ماشین و چهارده پانزده روز تعطیلی شمال هم که پاریس است شمال، هر چی هم دلتان می‌خواهد دارند می‌روی در بعضی از سوپرها، می‌بینند لباس قیمتی است زن بدحجاب است، یک گوشه صدایت می‌کند مشروب می‌خواهی؟ خارجی را داریم، ساخت داخل هم داریم، به مجردها می‌گویند برای لذت شبانه‌ات کسی را می‌خواهی؟ داریم. یعنی پیش‌بینی پیغمبر است.

ثلاثة اخافهن علی امتی یکیش الضلالة بعد المعرفه، نمی‌دانم شما کلیپ حجاب من را دیدید در دهه عاشورا اگر ندیدید با موسسه دار العرفان قم تماس بگیرید بروید در سایت‌ها موسسه را پیدا می‌کنید خیلی زود یا اسم من را سرچ بکنید آن کلیپ را از روی سایت ما یا از خود موسسه بگویید بریزند روی موبایلتان راجع به حجاب مطالبی که من گفتم، راجع به شیاطین و ضد حجاب، محال است که کسی این کلیپ را گوش بدهد در تمام ایران و خارج دست مسلمان‌ها پخش است و زار زار گریه نکند.

الحمدلله هیچ کس هم هیچی نمی‌گوید، الحمدلله مفسدین دارند به ما مسلط می‌شوند، حالا ما انقلابی‌ها و حزب اللهی‌ها به قول شما زنده هستیم و وضع اینجور است سی سال دیگر که ما نیستیم چه خواهد شد.

الان دیگر لازم نیست کسی بلیط دوسره بگیرد برود فرانسه خیابان شانزه‌لیزه را که یک روزی در دنیا زیباترین خیابان بوده زیباترین پاساژها را داشته، زیباترین فروشگاه‌ها را داشته، زیباترین فروشگاه‌های طلا و جواهر و لباس زنانه را داشته برود ببیند صد تا شانزه لیزه الان تهران و شیراز و اصفهان دارد نیازی به آنجا نیست. همه چی شده محرک شهوات حیوانی.

این یکیش بود، پیش‌بینی دوم، می‌ترسم بر امتم من مضلات الفتن، از جریانات بسیار خطرناکی که امت من را راحت از خدا و من و قرآن و اهل بیت من قیچی می‌کند. مردم روی خوش به شیاطین و به ماهواره‌ها نشان می‌دهند وگرنه شیطان‌ها غلطی نمی‌توانند بکنند خیلی دلم می‌خواست یک شب آیه 22 سوره ابراهیم را راجع به گفتگوی شیطان با تابعانش در صحرای محشر برایتان بگویم، غوغاترین آیه قرآن درباره شیطان و مستمعینش و گوش‌دهندگانش و مریدانش است. امام صادق می‌فرماید حسین ما عباس ما، اکبر ما، یاران ما، در کربلا کشته شدند نه به دست شیطان‌ها به دست مردمی که مرید آن شیطان‌ها شدند، اگر مردم دعوت یزید و ابن زیاد و عمرسعد و جواب را نمی‌دادند که حادثه کربلا  اتفاق نمی‌افتاد، مردم ما را کشتند، مردم ما را به اسارت بردند، مردم خیمه‌های ما را آتش زدند، یزید که یک نفر بود ابن زیاد که یک نفر بود، عمرسعد که یک نفر بود این سه نفر که با بچه ده ساله کربلا هم اگر درگیر می‌شدند می‌زدند می‌فرستادند جهنم.

سی هزار نفر آمدند ابی عبدالله را  کشتند که دعوت شیاطین زمان را قبول کردند و پذیرفتند این دومین خطر و اما سومین خطر، که به شدت من را ترسانده کار شیاطین هم هست زمینه‌سازی برای این خطر سوم و عمده‌ترین مسئله هم قبول مردم است، ما کم هستیم که قبول نمی‌کنیم خیلی کم هستیم، قلیل من عبادی الشکور، قلیلا ما یومنون، اندک هستیم.

سومین خطر شهوة البطن و الفرج، آزاد کردن شکم برای خوردن هر حرامی و رها  کردن غریزه جنسی برای هر عمل حرامی، زنای با زن بی‌شوهر، با زن شوهردار، همجنس‌بازی، گناهان دیگر، این من را ترسانده گنهکاران مملکت بی‌حجاب‌های مملکت، شهوترانان مملکت، زناکاران مملکت، شکم‌چرانان  مملکت، شما قلب پیغمبر را آن وقت که هنوز به دنیا نیامده بودید و جد و آبادتان ترساندید و زخم زدید به دل پیغمبر. چی کار دارید می‌کنید؟ به قول قرآن مجید این تذهبون؟ کجا دارید می‌روید؟ عاقبت این برنامه‌ها به کجا می‌رسد؟

شما چرا مقلد اروپا و امریکا هستید من خیلی کشورهای اروپایی و امریکایی را رفتم، خیلی امریکا را نه راه نمی‌دهند من را، خیلی یادداشت‌برداری کردم از روی روزنامه‌هایشان کارهایشان در انگلستان یک سفری بودم روزنامه‌های مهم‌شان عصر نوشته بود از هر سه نفری که در انگلستان به دنیا می‌آیند  دو تایشان حرامزاده  هستند، خودشان نوشته بودند. دنبال چه فرهنگی جوان‌ها هستند؟ زنها هستند، مردها هستند، دخترها هستند. این درست است  که ما این روایت هم بگویم خیلی مهم است، اقلا ما متدین‌ها مواظب خودمان باشیم در کتاب شریف بصائر الدرجات است از کتابهای بسیار مهم قدیم ماست، بصائر الدرجات اینجا نوشته امام صادق وارد حرم پیغمبر شد آمد کنار قبر آن وقت ضریح نبود، بسته نبود، قبر در خانه خودش بود کنار مسجد بود، ایستاد سر قبر، جمعیت زیادی در مسجد بودند یک مرتبه فریاد کشید مردم همه سکوت کردند، هر کسی ذکر می‌گفت دیگر ذکر نگفت قرآن می‌خواند قرآن نخواند، دعا می‌خواند دعا نخواند، زیارت می‌خواند نخواند کل سکوت کردند، گفت مردم خیلی عجیب است، پیغمبر را در برزخ نلرزانید، یک کسی نزدیک حضرت بود گفت مگر ما چی کار می‌کنیم که پیغمبر را در برزخ به لرزه می‌اندازیم؟ فرمود هر هفته پرونده امت به او ارائه می‌شود گزارش می‌دهد خدا بهش که بعد از مرگ تو چه خبر است، قرآن هم می‌گوید سوره توبه، وَ سَيَرَى اَللّٰهُ عَمَلَكُمْ وَ رَسُولُهُ ﴿التوبة، 94﴾، سین سیری  الله یعنی قطعا، یری به معنی حال است، یعنی هر عملی که شما  انجام می‌دهید همان وقت گزارش آن اعمال ارائه می‌شود، می‌بینند.

فرمود این گناهانی که شما مرتکب می‌شوید خبرش در برزخ که از پرونده‌تان به پیغمبر گزارش می‌شود بدن پیغمبر از ناراحتی به لرزه می‌آید نکنید. این هنر نیست که هنر این است که آدم بدن شیطان‌ها را بلرزاند هی گوش ندهد و آنها هم اعصابشان خورد شود و هی بلرزند، اما لرزاندن بدن پیغمبر و ائمه در عالم برزخ هنر است یا نامردی است، یا پستی است، یا ضد اخلاق است.

ما شیاطین و مریدانشان را عذاب شدیدی می‌چشانیم فَلَنُذِيقَنَّ اَلَّذِينَ كَفَرُوا عَذٰاباً شَدِيداً وَ لَنَجْزِيَنَّهُمْ أَسْوَأَ اَلَّذِي كٰانُوا يَعْمَلُونَ  ﴿فصلت‏، 27﴾ این عذاب شدید و کیفرشان برابر با بدترین گناهانشان از ذٰلِكَ جَزٰاءُ أَعْدٰاءِ اَللّٰهِ اَلنّٰارُ این هم خیلی وحشتناک است که خدا شیاطین و اقتداکنندگانش را می‌گوید کل دشمن من هستند اعدا  الله النار.

لَهُمْ فِيهٰا دٰارُ اَلْخُلْدِ جَزٰاءً بِمٰا كٰانُوا بِآيٰاتِنٰا يَجْحَدُونَ  ﴿فصلت‏، 28﴾این عذاب شدید کیفر کسانی است که آیات ما را در زندگیشان منکر شدند و تعطیل کردند، گفتند برای چی به قرآن  عمل بکنیم این همه فرهنگ زیبا و جالب  و در دل برو فیلم‌های هالیوودی هست و آرایش‌ها هست و مدها هست و برای چی بیاییم دنبال قرآن؟

یقول الذین کفروا، مریدان شیاطین می‌گویند وَ قٰالَ اَلَّذِينَ كَفَرُوا رَبَّنٰا أَرِنَا اَلَّذَيْنِ أَضَلاّٰنٰا مِنَ اَلْجِنِّ وَ اَلْإِنْسِ ﴿فصلت‏، 29﴾، خدایا آن شیاطینی که ما دنبالشان رفتیم فرهنگشان را قبول کردیم لباس و غذا و مد آنها را قبول کردیم، اینها را به ما نشان بده، نَجْعَلْهُمٰا تَحْتَ أَقْدٰامِنٰا بگذاریم زیر پایمان لِيَكُونٰا مِنَ اَلْأَسْفَلِينَ تا به کمال پستی قرار بگیرند، یعنی یک دعوای شدید قیامت بین مریدهای شیطان‌ها و با شیطان‌هاست این هم دعوایشان که در آیات سوره صف بیان می‌کند، که اقتداکنندگان به خدا می‌گویند آن شیطان‌ها را به ما نشان بده بخوابانیم و با پا برویم رویشان که به پست‌ترین وضعیت برسند.

خدایا ما ضعیف هستیم دشمن قوی است، ما ناتوان هستیم اگر قدرت خودت و رحمت خودت را بدرقه ما نکنی ماچهار تا مومن و زنها و دخترهای باحجابمان هم گمراه می‌شوند، خدایا به لطف و کرمت، به آقایی‌ات ما و زن و بچه‌ها و نسل ما را از گمراهی حفظ فرما. خدایا تسلط شیاطین را از ما دور کن.

واقع برادران و خواهران درست است بعضی از ماها مصیبت دیدیم من هم دیدم، من هم داغ دیدم می‌دانم مصیبت یعنی چی ولی ما هیچکدام‌مان نمی‌توانیم لحظه وداع زینب کبری با ابی عبدالله را  درک بکنیم، هفتاد و یک بدن قطعه قطعه وسط میدان است  تنها کسی که برای این زن و بچه مانده ابی عبدالله است امام هم می‌خواهد برود، چطور این خواهر و برادر خداحافظی کردند بیان نمی‌شود کرد بالاخره امام جدا شد، دارد می‌رود طرف میدان، زبان حال زینب کبری است.

 


0% ( نفر 0 )
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
سخنرانی های مرتبط
پربازدیدترین سخنرانی ها
سخنرانی استاد انصاریان سخنرانی مکتوب استاد انصاریان سخنرانی ها سخنرانی

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^