فارسی
پنجشنبه 14 تير 1403 - الخميس 26 ذي الحجة 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

ولوله در شهر انحرافی بر ولوله در بهائیت

ولوله در شهر انحرافی بر ولوله در بهائیت

ولوله در شهر حجابی است بر  ولوله در بهائیت .

گسترش وبلاگ ها و سایتهای علمی ، مستدل و منطقی در رد فرقه بهائیت همواره ولوله ای در جان بهائیت و معادلات بهائیان بوده است لذا ولوله در شهر آمد تا از اثرات آن ولوله شاید بکاهد . زهی خیال باطل 

 

پرده بالا رفت و دیدم هست و نیست

راستی نادیدنی ها دیدنی است

 

ولوله در شهر نام یکی از سایتهای بهائی و مراکز تبلیغی بهائیت در فضای مجازی می باشد که به همت تعدادی از اعضای فرقه مذکور مدتی است فعالیت خود را آغاز نموده است و با شعار پاسخ به اکاذیب در رابطه با دیانت بهائی !!! به نشر اکاذیب در محیط اینترنت اقدام می نماید .

 

در مورد گردانندگان این سایت که عموما خود و جامعه پوشالی شان رابه عنوان مظلومترین مظلومان عالم امکان می دانند ، سخن نمی گوئیم و اوضاع و احوال این دوستان معلوم الحال را به شما خوانندگان فهیم واگذار نمودیم و اصلا قصد نداریم قضاوتی در مورد آنها داشته باشیم که شاید مزدوران قلم به دستی باشند که باید شکم زن و بچه خود را به گونه ای سیر نمایند  و ما هم دوست نداریم آنها را از نان خوردن وا نهیم .

 

اما آنچه توجه ما را به خود جلب کرد و انگیزه درج این مطلب را فراهم نمود مشاهده  نشر اکاذیب ، تظاهر به اخلاق گرائی  و مظلوم نمائی و از طرفی ایجاد یک فضایی محدود و کاملا کنترل شده برای جلوگیری از ورود منتقدان به آن می باشد .

 

و چرا ولوله در شهر ؟؟؟

 

یکی از تاکتیک های موثر در تقابل بین طرفین ، اصطلاحی است تحت عنوان  توپ را به زمین حریف انداختن و اولیای امور در بهائیت به زعم باطل خود خواسته اند با ایجاد ولوله در شهر حیات خلوت خود را آرامش نسبی دهند ، غافل از اینکه این ولوله ها آتشی در جان خود خواهد انداخت ، چرا که همواره غافل بوده اند از فهم و شعور اصحاب اینترنت که به این راحتی فریب این فرقه و اسیر توطئه های شوم آنها نخواهند شد .

 

و نمونه هایی از دسته گل های ولوله در شهری ها

 

1ـ پرسشگری در بهائیت یعنی بهائی ستیزی!!!!!!

اگر فردی یک سوال و شبهه در ذهنش پیرامون این فرقه ایجاد گردید متهم به بهائی ستیزی است . پس مواظب باشیم تحقیق در این فرقه یعنی کور شویم  کر شویم و مهمتر از همه لال شویم . البته این بی نسبت با کلام جناب بهاء الله نیست که فرمودند کور شوید از دیدن غیر من و کر شوید از شنیدن صدای غیر من .

 

2 ـ بهائی در بهائیت  یعنی معصوم و هر جرمی هم که مرتکب شد کسی حق برخورد ندارد چون مظلومند!!!!

 

3 ـ  واژه قانون اساسی  در بهائیت یعنی نقض هر آنچه در ایران اسلامی به عنوان یک قانون خوانده می شود!!!!

 

4  ـ  نقد علمی بهائیت در بهائیت یعنی انجمن حجتیه ای بودن!!!!

فراموش نکنیم که مقابله منطقی و بدور از تعصب ، بر پایه علم و عقل با تفکر و اعتقاد بهائی در بهائیت مساوی است با ترور شخصیت

گویا انصاربهائی و اتاق فکر بهائیت این گزینه را خوب تشخیص داده اند که هر کس مخالف ما شد با یک انگ و برچسب انجمن حجتیه ای از میدان مبارزه  خارج و یا اخراج می شود  . و باز هم باید گفت زهی خیال باطل

 

5 ـ اسلام در بهائیت یعنی  :

یک دین الهی که پیامبری الهی دارد و دارای یک کتاب آسمانی است که مبری از تحریف می باشد با امامانی که وصی و جانشین آن پیامبر بوده اند . فقط  آن پیامبر که فرموده من خاتم پیامبران ( آخرین پیامبر ) هستم  را قبول ندارند .

 آن پیامبری که فرموده اند وصی دوازدهم محمد ابن الحسن العسکری می باشد را قبول ندارند ( لوح جابر  ) و اصولا این اعتقاد را موهوم و خرافه می دانند ( مکاتیب عبدالبهاء )  . قرآن هم آنجا که خود را معجزه ای برای تمام اعصار و  پیامبر را رحمه للعالمین و خاتم پیامبران دانسته مورد تائید قرار نمی دهد . 

توحید هم که با ادعای خدائی جناب بهاء الله  قابل تأمل است .  قیامت هم که پایان هر دیانت و ظهور دیانت جدید می باشد ( مراجعه شود به اقوال جنابان علی محمد باب و حسینعلی نوری )

و ……

 

---------------------------------------------------------
منبع :
http://www.baharoom.ir

 

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

آمريکا حامي بابيت و بهائيت
یهودیان و گسترش بابی‌گری و بهایی‌گری
احمد الحسن از ادعای بابیت تا همراهی با اپوزیسیون
الگوگیری از حروفیه(1)
آغاز ادعای بابیت
انحرافات حوزه مهدويت
نقش رژیم پهلوی در تحکیم فرقه بهاییت
حمايت صهيونيسم از بهائيان
الگوگيري از مدعيان مهدويت
ریشه اندیشه‎های بابیت و بهائیت در انحرافات ...

بیشترین بازدید این مجموعه

آمريکا حامي بابيت و بهائيت
یهودیان و گسترش بابی‌گری و بهایی‌گری

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^