فارسی
يكشنبه 03 تير 1403 - الاحد 15 ذي الحجة 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0
تاریخ انتشار : 7 اسفند 1389 ساعت 08:40 صبح

قطع کامل پخش شبکه اهل البیت (ع)

قطع کامل پخش شبکه اهل البیت (ع)

به گزارش شیعه آنلاین، چند روز پیش در خبری اعلام کردیم که پخش شبکه اهل البیت (ع) به دلیل پوشش اخبار جاری در کشور بحرین و کشتار وحشیانه شیعیان توسط رژیم حاکم در این کشور، توسط "عرب ست" قطع شد.
در همین راستا یکی از مدیران ارشد این شبکه طی اظهاراتی به خبرنگار ما گفت: در پی افزایش مخاطبان این شبکه در بحرین که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل می دهند، مقامات دولتی این رژیم دستور داده اند که برای قطع شدن ارتباط ما با شهروندان بحرینی، بر روی فراکانس شبکه اهل البیت (ع) پارازیت انداخته شود.
وی در ادامه افزود: به رغم این موانع اما ما به کار خود ادامه داديم زیرا به آن اعتقاد داشته و مطمئن بودیم که دیکتاتوران بحرین در نهایت سقوط خواهند کرد و معترضین به حقوق شرعی و قانونی خود دست خواهند یافت.
او همچنین گفت: پس از گذشت چند روز از قطع شدن پخش این شبکه توسط "عرب ست" شرکت "نیل ست" و "هات برد" نیز پخش شبکه اهل البیت (ع) را به درخواست کشورهای مختلف عربی که از تأثیر برنامه های بر شهروندانشان نگران بودند، قطع کردند. نکته قابل توجه این است که شبکه انگلیسی زبان اهل البیت (ع) که دفتر آن در لندن است اما با مدیریت دفتر مرکزی اداره می شد نیز قطع شد زیرا بخش انگلیسی این شبکه نیز اخبار جنایت ها و حوادث جاری بحرین را پوشش می داد.
گفتنی است دفتر مرکزی شبکه ماهواره ای اهل البیت (ع) در شهر کربلای معلا قرار دارد. این شبکه ماهواره ای که مدیریت آن ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با شیعیان بحرین دارد، موفق شده بود که در این چند روز تصاویر و اسناد محرمانه بسیار زیادی از جنایات رژیم حاکم در بحرین را پخش کند همین امر موجب شده که بر تعداد مخاطبین این شبکه ماهواره ای در بحرین افزوده شود.
قابل ذکر است آیت الله سید "هادی مدرسی" از علمای سرشناس جهان تشیع که بیش از 40 سال است ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی با شیعیان بحرین داشته و دارد، هر روز در برنامه ای زنده و به صورت مستقیم در پیامی تلوزیونی ملت بحرین که علیه رژیم حاکم در این کشور قیام کرده اند را مورد خطاب قرار می داد.
 بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد پيام هاي وي تأثير بسيار زيادي بر جريانات قيام مردم بحرين داشته و گفته مي شود حتي موجب بيدار شدن ديگر اعراب حوزه خليج فارس به ويژه کشور عربستان سعودي شده است از همين رو ما در چند روز گذشته اخباري درباره آغاز برخي اعتراضات در شرق عربستان شنيده ايم و پيش بيني مي شود که اين اعتراضات در روزهاي آينده شدت يابد.


منبع : شیعه انلاین
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
پیام تسلیت استاد انصاریان
اولین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
حضور انتشارات دارالعرفان و تازه‌های نشر در سی و ...
گزارش خبری اولین نشست از سلسله نشست‌های اخلاق و ...
پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

وحشت اعراب از قدرتمند شدن شيعيان در منطقه
"زنان مسلمان اندیشمند" در تهران
اهانت جوان اسکاتلندی به دختر مسلمان
دستگيري عناصر فرقه بهائيت در مهد کودک‌
شيخ علي سلمان بازداشت شد+ تصویر
بازسازی کتیبه‌های تاریخی حرم امام علی(ع)
حضور دو میلیون زائر در کربلای معلی + تصاویر
عکس خبری/ خدمت افتخاری در حرم حضرت سیدالشهداء(ع)
پنجشنبه یکم اسفند؛ جلسه ماهیانه درس اخلاق استاد ...
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1402

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^