فارسی
يكشنبه 04 شهريور 1403 - الاحد 18 صفر 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

ادعاى دروغين يهود نسبت به خود ناشى از نژاد پرستى‏

يهود بدون دليل و برهان، و به دور از منطق و حكمت و تنها براساس اوهام و خيالات خود را از نظر نژاد برترين ملت و بالاترين قوم ميدانند.

آنان به جاى اين كه خود را در شئون بشرى، يعنى آفرينش طبيعى با ديگر فرزندان آدم و حوا مساوى بدانند، و به اين حقيقت توجه داشته باشند كه فرزندان آدم و حوا يا نسل اسحاق و اسماعيل از نظر خلقت ظاهرى و هويت و ذات هيچ تفاوتى با هم ندارند و همه هم نوع يكديگرند، خود را از ديگر ملت ها و اقوام جدا دانسته و امتيازى ويژه براى خود قائل اند و ادعا دارند كه ما موجوداتى ممتاز و عزيز دردانه و ملتى خاص و گروهى ويژه ايم و ديگر انسان ها با ما در هيچ شأنى برابر و مساوى نيستند، و بر اين اساس همه دنيا از ماست، و همه نعمت ها و ثروت ها و زمين ها متعلق به ماست و ديگر اقوام و ملل برده ما هستند و بايد در راه خدمت به ما به كار گرفته شوند، و چون اقوام و ملل ديگر به تصاحب زمين ها و كشورها و معادن و ثروت ها دست گشوده اند و براساس اعتقاد ما غاصب هستند و خود حاضر نيستند پنج قاره و ثروتشان را در اختيار ما بگذارند، پس بر ما واجب است زمينه جنگ با همه ملل و اقوام را به تدريج فراهم آوريم و بخش بخش زمين و ثروت هايش را از دست غاصبان خارج كنيم و پس از سلب مالكيت از آنان، با قدرتى كه به دست ميآوريم آنان را به بردگى كشيده و در راه خدمت به شكم و شهوت خود بكار گيريم!!!

آرى اين است نتيجه شوم اعتقاد باطل و ادعاى دروغين، و خيال بافى هاى باطل.

اينجاست كه بايد ملت ها را نسبت به اين عقيده شوم و آثار پليدش بيدار كرد، و همه را عليه اين ستمكاران بسيج نمود، تا ميدانى كه پيش خود مالكيتش را براى خود فرض كرده اند از شرور آنان حفظ نمود.

مسيحيان و ديگر ملل و اقوام بدانند كه قوم يهود با چشمى ديگر به آنان مينگرند، و هرگز با آنان دل دوستى ندارند، و به انتظار فرصت اند كه دمار از روزگار مسيحى و غير مسيحى برآورند و جهان را تبديل به اقيانوسى از خون آنان كنند و به تصرف مايملك همه جهانيان برخيزند!

اينان براساس همين نژادپرستى، معتقدند كه قيامت با همه نعمت هايش ويژه آنان است و ديگر مردم جهان از آخرت آباد نصيب و بهرهاى ندارند.

در صورتى كه صدها دليل طبيعى، عقلى، شرعى، منطقى، معنوى ادعاى آنان را نسبت به برترى نژادشان و نسبت به اين كه قيامت آباد ويژه آنان است باطل و پوچ و ياوه و مزخرف اعلام ميكند.

 

 


منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

محبوبيت در پيشگاه خدا
طلب توفیق از پروردگار برای شناخت پیعمبر(ص)
گوشه اى از جهان با عظمت خلقت
به چشم دل جمالش را ببينى
مطالعه و دقّت در موجودات آفرينش
گوشه‏اى از نشانه‏هاى اهل ايمان در روايات
مالك عادل‏
گوشه‏اى از روايات باب رحمت‏
تقوا پرهيزكارى دقيق از هر امر نارواست
مسئله قبر و برزخ

بیشترین بازدید این مجموعه

گوشه‏اى از نشانه‏هاى اهل ايمان در روايات
مطالعه و دقّت در موجودات آفرينش
تقوا پرهيزكارى دقيق از هر امر نارواست
اخلاص زمينه قبول عمل‏
لزوم پذيرش آتش بس‏
افسار دزدى و نتيجه فرار از حلال‏
پایه‌ تقوا
چشیدن لذت عبادت در ماه رمضان
سالروز تخریب بقیع
صبر در برابر قضای الهی

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^