فارسی
شنبه 08 ارديبهشت 1403 - السبت 17 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

برنامه های سفرتبليغي استاد حسین انصاریان به اروپا تشریح شد

برنامه های سفرتبليغي استاد حسین انصاریان به اروپا تشریح شد

 

 مدیر موسسه دارالمعارف الشیعی، برنامه های سفر  تبلیغی اندیشمند فرزانه استاد حسین انصاریان را به کشور های اروپایی را اعلام کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه دارالمعارف الشیعیٰ آیت پیمان مدیر موسسه دارالمعارف الشیعی با تشریح برنامه های سفر 11 روزه استاد حسین انصاریان گفت: در پاسخ به دعوت مكرر مجامع علمی و دانشگاهی و دینی و در راستای نشر و تبلیغ معارف ناب اسلامیٰ ایشان در 20خرداد  به کشور های اروپایی عزیمت ودركنفرانس امامت در روز 29 خرداد ودر جلسات ايرانيان ومسلمانان مقيم سوئيس و ايتاليا وآلمان  سخنرانی خواهندكرد.

وی افزود: برنامه سخنرانی استاد حسین انصاریان از  جمعه ( 20 خرداد)  تا سه شنبه (24 خرداد) به مناسبت ایام میلاد باسعادت امیر المومنین علی علیه السلام در مرکز اسلامی سوئیس  در ژنوٰ برن و زوریخ به مدت سه روز متوالی برگزار می شود.

 

آیت پیمان با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت علی علیه السلام با حضور استاد حسین انصاریان از چهارشنبه(25خرداد) تا جمعه (27 خرداد) به مدت سه روز، افزود: این جشن در مسجد امام علی علیه السلام میلان و مرکز اسلامی تورینو ایتالیا با همت كنسولگري ايران در ميلان برگزار می شود. 

مدیر عامل موسسه دارالمعارف الشیعی، با بیان اینکه ایشان  از روز جمعه (27 خرداد) تا شنبه (28 خرداد) در مرکز اسلامی هامبورگ آلمان و مرکز اسلامی برلین حضور می یابند، افزود: روز بعد نیز باحضور در کنفرانس "امامت" در مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در دوسلدورف آلمان به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: حضور در جمع ایرانیان در دوسلدورف و فرانکفورت و ایراد سخنرانی در دوشنبه (30 خرداد) و روز سه شنبه (31 خرداد) از دیگر برنامه های ایشان در این سفر است. 

پیمان همچنین خاطر نشان کرد: استاد حسین انصاریان  وهمراهان درطي اين سفر از دانشگاهها و مراكز علمي و مساجد يازديد خواهند داشت وبا شخصيت هاي علمي وديني ديدار مينمايندو روز 31 خرداد ماه آلمان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد. قابل ذكر است اين برنامه ها با همكاري وتلاش سفيران محترم ونمايندگيهاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در سوئيس و ميلان وآلمان انجام مي گيرند.

 

 


منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

عكس هايي ار استاد انصاريان با امام وعلما
استاد حسین انصاریان در یزد: اگر حق مردم را ادا ...
گزارش تصویری دعای عرفه توسط استاد انصاریان در ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^