فارسی
جمعه 10 فروردين 1403 - الجمعة 18 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

قرآن آنلاین سایت عرفان برای ماه مبارک رمضان تکمیل شد

قرآن آنلاین سایت عرفان برای ماه مبارک رمضان تکمیل شد

 مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی قم گفت ، با تکمیل شدن صفحات قرآنی سایت عرفان www.erfan.ir  این سایت برای ضیافت معنوی مشتاقان قرآن کریم در سراسر جهان بصورت متن و صوت و ترجمه گویا بطور آنلاین آماده شده است .

مدیر مؤسسه اسلامی هدایت و دارالمعارف شیعی با اعلام مطلب مذکور گفت ، در سراسر جهان روزانه مراجعه فراوانی به سایت عرفان می شود و این سایت 14 زبان پویا دارد و صفحات قرآنی آن از پربازدید ترین برنامه های قرآنی در عرصه اینترنت می باشد.

آقای پیمان گفت ، 101 مورد ترجمه های معتبر قرآن در 50 زبان در دسترس مراجعین می باشد .

وی قرآن گویا با دکلمه زیبای ترجمه فارسی آیه به آیه کل قرآن کریم با صدای استاد عباس سلیمی و ترتیل شیخ محمود حصری مصری را از ویژگی های این سایت دانست که بسیار مورد علاقه و استفاده کاربران می باشد ، و عنوان نمود از آنجا که توجه به معانی و مفاهیم آیات قرآنی و تدبر در آنها بسیار با اهمیت می باشد ، و بهره بردن از قرآن را در ماه مبارک رمضان کامل می کند ، لذا ترجمه گویای کل قرآن کریم با دکلمه دلنشین و منحصر به فرد استاد سلیمی در سایت عرفان قرار گرفته است  .

مدیر مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان ، با بیان اهمیت و فضیلت تلاوت قرآن کریم در همه ایام عمر و بخصوص در ماه مبارک رمضان  گفت : برای علاقه مندان به قرائت های مجلسی قرآن کریم ، گلچین بهترین قرائت های 24 قاری برجسته مصری و ایرانی در بخش تلاوت نور سایت عرفان قرار گرفته است که عبارتند از اساتید ممتاز و برجسته آقایان: محمود خلیل الحصری ، محمود علی البنا ، محمد حکیم عمران ، محمد حصان ، عبدالعزیز صیاد ، کریم منصوری ، محمد حسین سعیدیان ، حسین سبز علی ، احمد ابوالقاسمی ، حامد شاکرنژاد  محمد طبلاوی ، متولی عبدالعال ، شعیشع ، غلوش ، شحات انور ، محمود منشاوی ، محمد منشاوی ، عبدالباسط ، مصطفی اسماعیل و محمد رفعت که پیشکسوتان و نخبگان قرائت می باشند

.آیت پیمان اضافه نمود از هر کدام از قاریان جهانی مذکور حداقل 20 قرائت ممتاز بعلاوه شرح زندگی و تصاویر آنان برای علاقه مندان در بخش تلاوت نور قرآن آنلاین سایت عرفان قرار گرفته است .

قابل ذکر است که سایت عرفان www.erfan.ir به عنوان رتبه اول در نشر معارف اسلامی و به عنوان بهترین پایگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اهل بیت علیهم السلام شناخته و توسط وزارت ارشاد مورد تجلیل قرار گرفته است .

این سایت دارای دو تلویزیون و یک رادیوی اینترنتی می باشد که بطور 24 ساعته محافل و مجالس قرآنی و سخنرانی های مذهبی و دروس تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی ، آیت الله حسین انصاریان و استاد قرائتی را پخش می نماید .

وی در پایان یاد آور شد که جستجوی پیشرفته مفاهیم ، کلمات و آیات و موضوعات قرآنی و تغییر رنگ و فونت مورد علاقه کاربران از دیگر خدمات قرآن آنلاین عرفان می باشد.

آقای پیمان از تمامی کارشناسان قرآنی و کاربران اینترنتی درخواست کرد تا طرح و نظرات خود را برای اصلاح و تکمیل این قرآن آنلاین به این مدیریت تا قبل از ماه مبارک رمضان اعلام نمایند .

 

 

 

 


منبع : روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه دارالمعارف شیعی
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...
پیام استاد حسین انصاریان در پی جنایات هولناک ...

بیشترین بازدید این مجموعه

مدیر عامل مرکز دارالعرفان الشیعی : دو میلیون نسخه ...
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^