فارسی
جمعه 05 مرداد 1403 - الجمعة 18 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1390 ساعت 09:22 صبح

ناكارآمدي راهكارهاي امنيتي و رد هرگونه گفت‌وگو با رژيم آل‌خليفه

بيانيه جوانان انقلاب14فوريه بحرين:ناكارآمدي راهكارهاي امنيتي و رد هرگونه گفت‌وگو با رژيم آل‌خليفه

 

جنبش انقلاب 14فوريه بحرين با انتشار دو بيانيه جداگانه ضمن تاكيد بر ناكارآمدي راهكاري امنيتي ارائه شده توسط رژيم آل خليفه هرگونه مذاكره و گفت‌و‌گوي احتمالي با اين رژيم را رد كرد.

 

 

به گزارش «شيعه نيوز» به نقل از فارس، جنبش انقلاب 14 فوريه با انتشار دو بيانيه جداگانه، ضمن تاكيد بر ادامه تجاوزها و تعدي‌هاي رژيم آل خليفه عليه ملت مظلوم بحرين و ناكارآمدي راهكاري امنيتي ارائه شده توسط اين رژيم هرگونه مذاكره و گفت‌وگوي احتمالي با رژيم آل خليفه را رد كرد. 

همچنين در اين بيانيه آمده است: به مناسبت جمعه "اسرا و آزادگان انقلاب " راهپيمايي‌هاي باشكوهي در مناطق مختلف بحرين برگزار و طي آن تظاهرات كنندگان خواستار آزادي زندانيان و بازداشت‌شدگان بحريني و توقف شكنجه و آزار و اذيت پزشكان و زندانيان سياسي شده بود، جنبش جوانان انقلاب 14 فوريه اعلام مي‌كند كه از مبارزه و جهاد مستمر مردمي براي برملا كردن توطئه‌هاي رژيم حاكم عليه ملت مظلوم بحرين حمايت مي‌كند. 

اين بيانيه تاكيد مي‌كند: ترفند لغو حالت فوق‌العاده در بحرين يكي از ترفندهاي رژيم آل خليفه براي دور زدن انقلاب و دروغي است كه بواسطه آن رژيم حاكم تلاش دارد، ملت بحرين را گمراه كند و روند قتل و كشتار شهروندان بحريني، غارت و چپاول خانه‌ها و اموال ايشان ادامه دارد. 

به همين منظور جنبش جوانان انقلاب 14فوريه از سازمان ملل متحد، سازمان كنفرانس اسلامي، كشورهاي اروپايي، پارلمان اروپا و كشورهاي دوست و برادر منطقه خواستار دخالت فوري براي پايان دادن به تجاوزات صورت گرفته و در حال وقوع عليه مردم بي‌پناه بحرين بويژه پس از اعلام لغو قانون حالت فوق‌العاده است. 

همچنين اين بيانيه تاكيد مي‌كند: درخواست رژيم آل خليفه براي گفت‌وگو و مذاكره از آن جهت كه در فضايي مملو از خشونت، سركوب و تجاوز به حقوق شهروندان بحريني و بازداشت رهبران معارض و حضور نيروهاي اشغالگر سعودي صورت گرفته از ديد ملت بحرين درخواستي غيرجدي و باطل است. 

جنبش جوانان انقلاب 14فوريه در ادامه تاكيد كرد: ملت بحرين زماني در مذاكرات احتمالي با رژيم آل خليفه حضور مي‌يابد كه اين رژيم را در اين اقدام خود جدي ببيند و جديت اين رژيم در ابتدا و پيش از هر چيز با خروج نيروهاي اشغالگر سعودي آشكار خواهد شد. رژيم آل خليفه سرنوشت كشور را بدست آل سعود داده تا آنها هرآنچه بخواهند با بحرين بكنند و اين بالطبع امري پذيرفته شده براي ملت بحرين نيست بلكه اين ملت خواستار بدست گرفتن سرنوشت خود بدست خويش و نه دژخيمان سعودي است. 

روز گذشته نيز جنبش جوانان انقلاب 14 فوريه با استناد به راهپيمايي‌هاي اعتراض‌آميز و در عين حال مسالمت‌آميز برگزار شده در روز جمعه و در سراسر شهرهاي بحرين هرگونه گفت‌وگو و مذاكره احتمالي با رژيم آل خليفه را رد كرده بود.


منبع : شیعه نیوز
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه اول ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان
گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
پیام تسلیت استاد انصاریان
اولین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...

بیشترین بازدید این مجموعه

کمک آلمان به شیعیان یمن
نشست« آداب و رسوم و تعاليم قرآنی» در تركيه
بازگشایی مسجدی در کشور گرجستان
برگزاری همايش بين‌المللی «اسلام و رسانه‌های ...
برگزاری نشست «اسلام در سنگال» در داكار
با حضور استاد حسین انصاریان چالش های پیش روی وحدت ...
گفتگوی ویژه با استاد انصاریان پیرامون عرفان و ...
عزاداری در شب وفات کریمه اهل بیت(ع)؛حضرت ...
تشرف شمارى از زائران تازه شیعهٔ تونسی به حرم ...
استاد انصاریان: امام حسین(ع) بالاترین بنده شاکر ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^