فارسی
سه شنبه 02 مرداد 1403 - الثلاثاء 15 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

تهدید به حمله به نماز جمعه آینده با سگ!

ه گزارش شیعه آنلاین، روزنامه آمریکایی «والی نیوز» با انتشار خبری اعلام کرد: یکی از رهبران جنبش «تی پارتی» که از جنبش های حامی حزب جمهوریخواه ایالات متحده آمریکا است، از حمله به مسلمانان ایالت کالیفورنیا با سگ خبر داد.

این روزنامه آمریکایی در ادامه به نقل از این رهبر جنبش «تی پارتی» نوشت: جنبش ما قصد دارد روز جمعه آینده تظاهراتی علیه مسلمانان در ایالت کالیفورنیا برگزار کند. تظاهرکنندگان در این تظاهرات با خود سگ به همراه می آورند و در پایان تظاهرات قرار است سگ ها را رها کرده تا به هنگام نماز جمعه به مسلمانان حمله کنند!

روزنامه «والی نیوز» همچنین نوشت: ما و دیگر روزنامه ها و مجلات آمریکایی این خبر را از طریق یک نامه الکترونیکی که از سوی این فعال سیاسی وابسته به جنبش «تی پارتی» برایمان ارسال شده بود، دریافت کردیم. او در این نامه الکترونیکی به طور قاطع اعلام کرده بود که جنبش «تی پارتی» با ساخت مسجد در ایالت کالیفورنیا به شدت مخالفت خواهد کرد.

گفتنی است این فعال سیاسی در نامه الکترونیکی خود، اظهاراتی شبیه به «ران رامزی» کاندیدای جمهوریخواه تصدی فرمانداری شهر «مورور سبورو» که هفته گذشته گفته بود "اسلام اصلا یک دین نیست بلکه این یک باور و برداشت محلی و یک نوع روش زندگی است که میلیاردها نفر در جهان آنرا پذیرفته اند"، بیان کرده است.

این عضو جنبش «تی پارتی» در ادامه ضمن اینکه از شهروندان آمریکا خواست به این تظاهرات بیایند، گفت: با در دست داشتن انجیل، پوستر، سگ و نیز دستگاه های تولید کننده موزیک به این تظاهرات بیایید و در آن حضور فعالی داشته باشید. ما باید سگ بیاوریم زیرا مسلمانان از سگ نفرت دارند.

شایان ذکر است در واکنش به این اظهارات، «شورای روابط اسلام و آمریکا» در واشنگتن با صدور بیانیه ای رسمی این اظهارات و درخواست را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داده و از مقامات محلی ایالت کالیفورنیا خواست تا پیروان دیگر ادیان و به ویژه دین اسلامی گفتگو و تبادل نظر کنند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

شكر ، بالاترين عبادت
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
هفهاف بن مهند راسبى
مفهوم شكر، مدح، حمد
عارف كيست ؟
محبت به شقى ترین مردم
شش خصلت ماندگار
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
پرهاى پرندگان و حیات انسان
زهد يا رهبانيت‏

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
تفسیر سوره واقعه (2) تهران (مسجد حضرت امیر (ع)) ...
گلزار محبت
محبت به شقى ترین مردم
عارف كيست ؟
تلویزیون ا ینترنتی روی سایت عرقان افتتاح شد.
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
راه اندازی بخش تخصصی عرفان اهل بیت(ع) در کتابخانه ...
مفهوم شكر، مدح، حمد
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^