فارسی
سه شنبه 02 مرداد 1403 - الثلاثاء 15 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

استقبال کم نظیر مجامع حوزوی و دانشگاهی از موسوعه "عنصر شجاعت"

استقبال کم نظیر مجامع حوزوی  و دانشگاهی از موسوعه

مدیرعامل موسسه دارالمعارف الشیعی از استقبال کم نظیر مجامع حوزوی  و دانشگاهی از موسوعه "عنصر شجاعت" اثر ارزشمند حضرت آیت الله حاج شیخ میرزا خلیل کمره ای و چاپ جدید آن در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه دارالمعارف الشیعی، آیت پیمان با اشاره به این که یکی از اهداف موسسه دارالمعارف الشیعی احیاء آثار سلف صالح شیعی می باشد کفت: کتاب "عنصر شجاعت" پیرامون واقعه کربلا که از مشهور ترین آثار مرحوم حاج میرزا خلیل کمره ای است به زیور طبع آراسته که استقبال کم نظیر مجامع حوزوی و دانشگاهی را به همراه داشته است.

وی گفت: این اثر که تالیف آیت الله حاج میرزا خلیل کمره ای است، کار تدوین و  ویراستاری آن از سه سال قبل به همت محققان و پژوهشگران مؤسسه دارالمعارف شیعی و تحت اشراف حضرت استاد حسین انصاریان و در هشت مجلد انجام شد که  سه جلد از این اثر به تحلیل و بررسی شخصیت اصحاب امام حسین(ع) اختصاص دارد، یک جلد آن نیز وقایع و اسرار کوفه را تحلیل کرده است و در چند جلد نیز پیرامون شخصیت امام حسین(ع) از بدو تولد تا لحظه شهادت به طور تفصیلی و تحلیلی بحث و بررسی شده است. 

مدیر عامل موسسه دارالمعارف الشیعی افزود: مرحوم آیت الله کمره ای همچنین در کتاب یک شب و روز عاشورا به تبیین وقایع و حوادث شب و روز عاشورا پرداخته است.

وی همچنین با اشاره به قلم رسا و شیوای آیت الله کمره ای ابراز داشت: بیش از 70 اثر در حوزه های قرآنی، علوم اهل بیت(ع) و دیگر معارف از ایشان در دسترس است که بسیاری از این آثار هنوز به زیور طبع آراسته نشده است..

پیمان در پایان با اشاره به استقبال کم نظیر مجامع دانشگاهی و حوزوی از کتاب عنصر شجاعت و تماس های مکرر مخاطبین جهت تهیه این موسوعه ارزشمند از اقصی نقاط کشور گفت: این استقبال  به حدی است که چاپ جدید آن در دستور کار قرار گرفته است البته، مخاطبین زیادی  در خارج از کشور نیز خواستار تهیه آن و ترجمه موسوعه به زبان های خارجی شده اند. 

خاطر نشان می شود  موسوعه "عنصر شجاعت" اثر مرحوم آیت الله حاج میرزا خلیل کمره ای در 28 فروردین سال جاری  و در کنگره علمی حماسه حسینی که با حضور فضلا و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار گردید رونمایی شد.  

 

 


منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان
گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
پیام تسلیت استاد انصاریان
اولین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
حضور انتشارات دارالعرفان و تازه‌های نشر در سی و ...

بیشترین بازدید این مجموعه

راه اندازی بخش تخصصی عرفان اهل بیت(ع) در کتابخانه ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^