فطرت که مایه ای پاک و الهی است در نهاد همه انسان ها نهاده شده ، و انسان بر اساس آن آفریده شده است . فطره الله التی فطر الناس علیها (1)
کلمه فطرت در این آیه از نظر ادبی به کلمه الله اضافه شده که نشان میدهد فطرت هر انسانی الهی و خدائی است ، و چون الهی و خدائی است فقط به سوی خوبی ها و حسنات و درستی ها کشش جاذبه دارد ، و از آنجا که حضرت حق که خالق فطرت است هم جنس گرائی را در قرآن اختراع قوم لوط می داند که پیش از آنان در جهانیان سابقه نداشته :
ولوطاَ اذ قال لقومه انکم لتاتون الفاحشه ماسبقکم بها من احد من العالمین (2) :
و این عمل را چنانکه در آیه شریفه می بینید فاحشه و زشتی و کاری بسیار بد برشمرده و در سوره حجر عذاب دنیایی اش را سنگ باران آسمانی بر مرتکبانش بیان نموده (3) به هیچ عنوان نمی توان گفت که امری فطری است بلکه کاری ضد فطرت و شیوعش سبب پایمال شدن حقوق زنان و همسران و نابودی نسل و بیماریهای گوناگون است و انجامش چنان که در روایات آمده گناه کبیره و مرتکبش مستحق شدیدترین نوع اعدام و انجام دهنده اش کافر به خداست .
1 ـ روم 30
2 ـ عنکبوت 28
3 ـ حجر 74