فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

طلاب در ایستگا ه های مترو مشاوره دینی می دهند

معاون تبليغ حوزه آيت‌الله مجتهدي: طلاب حوزه علميه آيت‌الله مجتهدي در ماه شعبان و رمضان در ايستگاه‌هاي مترو به ارائه مشاوره ديني به مردم مي‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـحجت الاسلام مجتبي صابري مسئول معاونت تبليغ حوزه آيت‌الله مجتهدي در خصوص اعزام مبلغين گفت: مبلغين اين حوزه علميه در ماه رمضان در دو بخش تهران و شهرستان‌ها براي تبليغ اعزام مي‌شوند.

وي افزود: در داخل تهران برخي از مبليغن به حسينيه‌ها، مساجد و مدارس اعزام مي‌شوند كه تعدادي از آن‌ها در ايام تابستان در آن‌ مراكز مشغول بوده‌اند و در ايام ماه مبارك رمضان با برنامه‌ مدون به تبليغ ادامه خواهند داد.

اين مدرس حوزه علميه تهران خاطرنشان كرد: در حال حاضر حدود بيست نفر از طلبه‌هاي اين حوزه در مدارس منطقه دو تهران زير نظر آموزش و پرورش در حال تبليغ و تدريس هستند.

وي افزود: در ادامه فعاليت‌هاي تبليغي طرحي براي ايستگاه‌هاي مترو تهران مدون شده است كه طلاب آموزش ديده با ارائه مشاوره و پاسخ‌گويي به مسائل شرعي به مردم خدمت‌رساني مي‌كنند.

معاون تبليغ حوزه آيت‌الله مجتهدي در ادامه سخن خود خاطرنشان كرد: طرح تبليغ در مترو در 15 ايستگاه مترو از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر اجرا خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تعداد مبلغين سال جاري نسبت به سال گذشته افزايش داشته است يا خير؟ گفت: در سال جاري حدود 25 نفر از طلبه‌هاي مدرسه علميه مجتهدي براي رفتن به شهرستان‌هاي خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان و لرستان اعلام آمادگي كرده‌اند.

صابري اعزام در اردوهاي جهادي را يكي از فعاليت‌هاي معاونت تبليغ دانست و افزود: البته در طول تابستان سال جاري تعدادي از طلاب به اردوهاي جهادي به همراه دانشجويان بعنوان مبلغ درون گروهي و يا منطقه‌اي اعزام شده‌اند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: كلاس‌هاي تربيت مبلغ در طول سال تحصيلي در مدرسه آيت‌الله مجتهدي برگزار مي‌شود و معمولا طلابي در دوره‌ها شركت مي‌كنند كه به لحاظ سطح علمي و درسي از وضعيت مطلوبي برخوردار بوده و نيز سطح يك را به اتمام رسانده باشند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

آثار خطرناك مال حرام
شكر ، بالاترين عبادت
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
هفهاف بن مهند راسبى
مفهوم شكر، مدح، حمد
عارف كيست ؟
محبت به شقى ترین مردم
شش خصلت ماندگار
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
پرهاى پرندگان و حیات انسان

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
تفسیر سوره واقعه (2) تهران (مسجد حضرت امیر (ع)) ...
پرهاى پرندگان و حیات انسان
هفهاف بن مهند راسبى
اخلاق چراغ راه زندگى
چهار عنصر وجود انسان
شكر ، بالاترين عبادت
از راه نماز به بهترين حقيقت رسيد
راه اندازی بخش تخصصی عرفان اهل بیت(ع) در کتابخانه ...
معناى «الرحمن»

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^