فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

گلو و زبان یك راننده تاكسی را در نیویورك به جرم مسلمان بودن بریدند

رسانه هاي آمريكايي گزارش دادند مرد جواني در نيويورك پس از متوقف ساختن يك تاكسي و اطمينان از اين كه راننده تاكسي يك مسلمان است ,با يك چاقو گلو و زبان و لب او را بريده است.

به گزارش خبرگزاري اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ رييس پليس شهر نيويورك روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت جوان مذكور پس از سوار شدن به تاكسي از راننده پرسيده است كه ' آيا تو مسلمان هستي؟' و وقتي كه راننده جواب مثبت داده جوان چاقويي از جيب بيرون آورده و ابتدا گردن راننده و سپس بازوها و بعد لب هاي راننده را بريده است.

شبكه تلويزيوني 'نيويورك وان ' در گزارش خود در اين باره گفته است كه راننده تاكسي بعد از مضروب شدن توانسته است با قفل كردن درها ضارب را در درون تاكسي زنداني كرده و ماجرا را به پليس اطلاع دهد و در نتيجه دقايقي بعد از اين ماجرا هر دو به بيمارستاني در نزديكي محل منتقل شده اند.

به گزارش همين شبكه تلويزيوني و بنا بر تاييد مقامات پليس نيويورك جوان ضارب بنابر دلائل نا معلومي هنوز همچنان در بيمارستان نگهداري مي شود و به اين مقامات تحويل داده نشده است.

گزارش رسانه ها حكايت از آن دارد كه بار ديگر بعد از ماجراهاي مربوط به يازدهم سپتامبر سال 2001 فضاي اسلام ستيزي در جامعه آمريكا به شدت رشد كرده و نمونه هاي زيادي از برخورد هاي خشونت آميز نسبت به مسلمانان در اين كشور به چشم مي خورد.

از جمله اين برخوردها ماجراي راننده ديگري است كه در ماه مه امسال هنگامي كه براي اداي نماز در يكي از محله هاي شهر سن ديه گو توقف كرده بود مورد حمله و ضرب و شتم تعدادي از مردم محل واقع شد.

نمونه هولناك ديگري از اين جو ضد اسلامي را در شهر شيكاگو قابل رويت است كه تاكسي ها از طريق اعمال نفوذ سازماني موسوم به ' اسلامي كردن آمريكا را بس كنيد' مجبور شده اند با برچسب هايي حاوي تبليغات ضد اسلامي روي تاكسي هاي خود در خيابان ها حركت كنند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

اسرار طواف‏
دستور العملى از مرحوم بهارى رحمه الله‏
زمام امور در دست حق‏
محرم يا ربيع کدام اول سال است؟
مقام وحدت در كلام طبسى‏
معناى «الرحمن»
آثار خطرناك مال حرام
شكر ، بالاترين عبادت
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
هفهاف بن مهند راسبى

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
گلزار محبت
عارف كيست ؟
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
معناى «الرحمن»
مفهوم شكر، مدح، حمد
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...
محرم يا ربيع کدام اول سال است؟
روپوش قبر مطهر امام حسين(ع)، در اصفهان دوخته ...
مقام وحدت در كلام طبسى‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^