فارسی
چهارشنبه 03 مرداد 1403 - الاربعاء 16 محرم 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

برنامه ریزی برای "عید فطر خونین"در آمریكا

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از البرز، تندروهای آمریکای برنامه ریزی برای حمله خونین به مسلمانان در روزعید فطر امسال را پیگیری میکنند. برخی مسلمانان ساکن آمریکا با تائید این خبر از ایجاد فضای رعب و وحشت در ایالت های مختلف این کشور خبر میدهند.

انتشار این اخبار در پی آن صورت میگیرد که همزمانی عید سعید فطر امسال با 11سپتامبر موجب شده تا اسلام ستیزان آمریکایی درپی برنامه ریزی برای حمله به مسلمانان در این روز باشند.

از چند روز گذشته تعداد زیادی از سایتها و وبلاگاهای شهروندان آمریکایی در یک جریان هماهنگ باانتشار اخبار و مضامینی همراه شده که در آن از همزمانی عید فطر مسلمانان با 11سپتامبر خبر میدهند.

نویسندگان و گردانندگان این سایتها تلاش میکنند به افراطی های آمریکایی بقبولانند مسلمانان درصدد راه اندازی جشن بزرگی به مناسبت حمله تروریستی به برج های دوقلوی سازمان اقتصاد جهانی هستند.

مسلمانان ایالات متحده براین باورند که انتشار اینگونه مطالب گرا دادن مستقیم به تندروهای اسلام ستیز دراین کشور محسوب میشود.

با توجه به تعطیلی مسلمانان در این روز و پخش شیرینی وگل ازسوی ایشان در بین مردم موجب شده تا گردانندگان سایتهای مذکور بافرصت طلبی آشکار آنرا بهانه ای برای اعلام جشن وسرور مسلمانان از واقعه 11سپتامبر قلمداد نمایند.

همین امر موجب شده تا برگزاری جشن های متداول مسلمانان آمریکا در این روز با تردید روبرو گردد بطوریکه برخی از گروه های مسلمان رسما از عدم برگزاری این جشن ها خبر میدهند.

همزمانی خروج نظامیان با تقارن این دو روز با یکدیگر این حساسیت را در جامعه آمریکا تشدید کرده و ماه رمضان امسال بعنوان روزهای ترس و وحشت مسلمانان در ایالات متحده تعریف شده است.

سخنگوی مجلس مشورتی اسلامی در لس آنجلس با تائید این مطلب گفت: نیروهای امنیتی آمریکا، پیام هایی را دریافت کرده اند که نشان می دهد باید در روز عید فطر، تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا بگذارند.

«آیدینا لیکوویچ» افزود: در روز یازدهم سپتامبر، جو روانی علیه اسلام به راه انداخته می شود و امسال نگرانی های ما بیشتر از سال های گذشته است، زیرا احتمال حمله به مسلمانان در روز عید فطر زیاد است.

انتشار این اخبار و سکوت مقامات رسمی آمریکا درقبال آن علاوه بر تعطیلی جشن های عید فطر موجب شده تا بسیاری از مسلمانان برای رهایی از گریبانگیر شدن به دام افراطی ها دست به مسافرتهای اجباری به خارج از آمریکا وایالت های مختلف بزنند.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

اسرار طواف‏
دستور العملى از مرحوم بهارى رحمه الله‏
زمام امور در دست حق‏
محرم يا ربيع کدام اول سال است؟
مقام وحدت در كلام طبسى‏
معناى «الرحمن»
آثار خطرناك مال حرام
شكر ، بالاترين عبادت
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
هفهاف بن مهند راسبى

بیشترین بازدید این مجموعه

آداب معاشرت
گلزار محبت
عارف كيست ؟
خوف از كوچكى خود ، در برابر عظمت حضرت حق
معناى «الرحمن»
مفهوم شكر، مدح، حمد
قدردانی استاد انصاریان از خادمین سیدالشهدا علیه ...
محرم يا ربيع کدام اول سال است؟
روپوش قبر مطهر امام حسين(ع)، در اصفهان دوخته ...
مقام وحدت در كلام طبسى‏

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^