فارسی
يكشنبه 04 شهريور 1403 - الاحد 18 صفر 1446
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

0
نفر 0

حضور مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی در نمایشگاه بزرگ کتاب قم

مدیر عامل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی گفت : امسال این مرکز با 73 عنوان آثار ارزشمند حضرت استاد حسین انصاریان  در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب قم حضور پیدا کرده است .
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی ، آیت پیمان صبح امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، آشنا کردن هرچه بیشتر مردم با آثار و کتب ارزشمند حضرت استاد انصاریان ، ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی ارزان به کتابهای منتشره در مرکز علمی – تحقیقاتی دارالعرفان را از جمله اهداف حضور در این نمایشگاه ذکر کرد و افزود : کتابهای عرضه شده در این نمایشگاه با 20 تا 35 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .
وی گفت : در این نمایشگاه کتب و نرم افزارهای مربوط به کتب و آثار استاد انصاریان با قابلیت نصب روی رایانه و تلفن همراه و همچنین ترجمه های قرآن کریم ، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه این اندیشمند فرزانه بنابر استقبال چشمگیر مخاطبان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است .
پیمان افزود : مجموعه 15 جلدی عرفان اسلامی با موضوعیت شرح و تفسیر کاملی بر مصباح الشریعه امام صادق (ع) و تعدا 15 عنوان از آثار این محقق گرامی از جمله متن مجموعه  سخنرانیهای موضوع بندی شده ایشان تحت عنوان سیری در معارف اسلامی با جلد شومیز و گالینگور که از آثار جدید نشر دارالعرفان می باشد نیز در این نمایشگاه ارایه شده است .
وی با بیان این که مرکز علمی – تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی ، در راستای تولید ، توزیع و نشر کتابهای دینی و مذهبی در کشور و سایر کشورهای اسلامی فعالیت دارد ، اظهار داشت : این مرکز تاکنون آثار بسیاری را در حوزه علوم و معارف اسلامی و قرآنی را درزمینه های گوناگون فقه ، حدیث ، کلام ، فلسفه ، قرآن و حدیث ، تاریخ اسلام و سایر علوم این حوزه تولید و عرضه کرده است .
مدیر عامل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی همچنین شرکت در نمایشگاههای کتاب ، نرم افزار ، فن آوری اطلاعات (IT) و مسایل ارتباطی داخلی و خارجی متعدد را از دیگر فعالیتهای این مرکز در راستای اهداف تبلیغی و ترویج اندیشه های اسلامی عنوان کرد .
خاطر نشان می شود ، نمایشگاه کتاب استانی قم دارای 169 غرفه بود و کتابها در حوزه های دینی و مذهبی ، کودک و نوجوان ، دانشگاهی ، هنری و عمومی در این نمایشگاه عرضه شده است .
ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب قم که به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، استانداری قم ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ، شرکت تعاونی ناشران استان قم برگزار گردیده تا 26 بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)پذیرای علاقمندان است .

 


منبع : روابط عمومی و امور بین الملل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پيام تسليت استاد انصاريان به ملت فلسطين
پیام تسلیت استاد انصاریان در پی حادثه پاراچنار
برپایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ...
گزارش تصویری از سخنرانی استاد انصاریان در روز ...
دومین گزارش تصویری سخنرانی استاد انصاریان در دهه ...
دیدار دکتر پزشکیان با استاد انصاریان در حسینیه ...
دیدار علمای تونس با حضرت استاد انصاریان
گزارش تصویری از مراسم دعای عرفه 1403
سومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...
دومین نشست از سلسله نشست‌های «ترجمهٔ متون مقدس؛ ...

بیشترین بازدید این مجموعه

سخنرانی استاد حسین انصاریان به مناسبت ایام ماه ...
انتشار کتاب منتخب جدید مفاتیح الجنان ترجمه استاد ...
استاد حسین انصاریان : دنیا محل گذر است
چهارمین همایش از سلسه همایشهای امام علی (ع) ...
پاسخگویی 210هزار شبهه دینی توسط موسسه دارالمعارف ...
انتقاد شديد به بد حجابي وتذكربه مسئولان فرهنگي ...
نگارش تفسیر قرآن کریم استاد حسین انصاریان
برنامه سخنرانی های استاد حسین انصاریان/ نهم ماه ...
جمعی از مدیران رادیو معارف از موسسه دارالعرفان ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^