اولين همايش بينالملل «بازاريابی و علامت تجاری اسلامی» به همت دانشكده تجارت و حسابداری دانشگاه مالايا، 8 و 9 آذر ماه سال جاری در كوالالامپور، پايتخت مالزی برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از saphirnews ، اين همايش بينالمللی با مشاركت «مدرسه تجارت فرانسه(ESSEC)» و «دانشگاه علوم كاربردی شهر زوريخ سوئيس» با هدف بررسی روشهای بازاريابی برای محصولات اسلامی و نيز انتخاب نامهای تجاری اسلامی مناسب برگزار خواهد شد. برگزاركنندگان اين همايش با انتشار فراخوانی عمومی از تمامی كارشناسان، تجار و بازرگانان مسلمان و غيرمسلمان دعوت كردهاند كه در اين گردهمايی حضور يافته و نظرات و پيشنهادات خود را درباره راههای توسعه بازار محصولات اسلامی در كشورهای مختلف جهان اعلام كنند.
علاقمندان به حضور در اين همايش تا 25 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا مقالات خود را به دبيرخانه همايش در دانشگاه مالايا ارسال كنند؛ مقالات منتخب در طی همايش برای حاضران قرائت خواهد شد. با توجه به روند رو به رشد بازار محصولات اسلامی در كشورهای مختلف، سرمايهگذاران به دنبال يافتن راههايی برای تبليغ محصولات خود هستند، اين تبليغات اغلب از طريق بازاريابی جهانی انجام میشود؛ همچنين نامهای مناسب كه علامت تجاری محصولات اسلامی را در بازار جهانی معرفی كند برای سرمايهگذاران حائز اهميت است و همين مسأله اهميت همايش كوالالامپور را نشان میدهد.
منبع : خبرگزاری ایکنا