فارسی
يكشنبه 03 تير 1403 - الاحد 15 ذي الحجة 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه

1
نفر 0

آمار ثانيه‏اى فحشا و منكرات در مغرب زمين‏

 

آنچه گفته شد، ترسيمى از وضع زندگى دو هزار سال ملت اروپا، و دويست سال ملت آمريكا بود، و بعد هم نتيج اين همه مظالم، پديد آمدن مسلك كمونيستى شد؛. همان ضديتى كه يهود با عيسى و مسيحيان در تاريخ داشت، كار را به اين جا رساند. اكنون وضع زندگى آن جا، به اين جا رسيده كه آمار مفاسد در ممالك مغرب زمين از شمارش بيرون برود؛ آن ها ديگر آمار فحشا و منكرات را به ثانيه كشانده اند.

يكى از دوستانم مى گفت: در پمپ بنزينى در اروپا، رفتم تا بنزين بزنم، دو نفر از ماشين پياده شدند و اسلحه خود را درآوردند و كسى را كشتند. بعد معلوم شد چهل و سه دلار در جيب او بوده كه براى آن ها او را كشتند و بعد پول هايش را برداشتند و رفتند. در اروپا شما اگر تشريف ببريد، كسانى كه پير مى شوند، از مرد و زن، به طور كلى بايد از زندگى كنار بروند. براى همين منطقه اى بيرون شهر است، به نام منطقه پيران، كه زن و مرد وقتى پير شدند، بايد از شهر بيرون بروند و در آن جا مستقر شوند. آن ها كه به آن جا رفتند، ديگر پسر و دختر و فاميل به ديدنشان نمى روند. مثل سگى كه در زباله دانى زندگى مى كند، دولت يك نانى به آن ها مى دهد تا بخورند، و بعضى از اين افراد هم خودكشى مى كنند. در اروپا ديگر هيچ پناهگاهى براى بشر نمانده است. كليسا، طبيعت، علم، دولت هاى اروپايى و برنامه هاى رنسانس هاى فرهنگى و اقتصادى، هيچ كدام براى مردم پناهگاه نشدند. بعد به كمونيست پناه بردند، و پس از مدتى فهميدند كه كمونيست هم نمى تواند پناهگاه آنان باشد.


منبع : پایگاه عرفان
1
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

وعدۀ قطعی پروردگار بر یاری بندگان
توقف ممنوع
خاطره بزرگواران پارسا
مقربین چه کسانی هستند؟
مرگ و عالم آخرت
مرگ و فرصت ها - جلسه اول
خودشناسی - جلسه اول
خاطره‏اى از مرحوم آيت الله حاج رحيم ارباب
آغاز حركت‏
امام حسين (علیه السلام) و ياد خدا

بیشترین بازدید این مجموعه

پند شيخ ابوالحسن خرقانى به سلطان محمود
ديدار ناصرالدين شاه از مرحوم ميرزا ابوالحسن ...
آلودگى بدنى در مقايسه با آلودگى روحى‏
تفاوت خشوع با خضوع‏
هدف خلقت از زبان امام على عليه السلام‏
خاطره‏اى از مرحوم آيت الله حاج رحيم ارباب
نقش انگشتر امام حسين (علیه السلام)
خاطره بزرگواران پارسا
عالم تجلی رحمت حق
تهران مسجد رسول اکرم دهه سوم محرم 94 سخنرانی دوم

 
نظرات کاربر

ایوب شریفی راد
باسلام لطفا یک نظری هم به افزایش میزان فحشا وفساد وقمار وشرب خمر واعتیاد وبی بند وباری پس از پیروزی انقلاب به اصطلاح اسلامی در کشورمان بیندازید فساد که از مراکز آن جمع شد وبه درون خانه ها کشیده شد شمار مساجد وحسینیه ها افزایش پیداکرد وشاید بیش از حد معمول ولی تعداد افراد نماز خوان کاهش پیدا کرد واقتصاد ما هم همان سمت وسوی سرمایه داری غرب را در پیش گرفته و.........
پاسخ
0     0
9 مرداد 1391 ساعت 6:35 بعد از ظهر
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^